Toon posts:

sitesearch zonder cgi

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
er zijn al een aantal topics over dit onder werp geweest en die hebbik gevonden met de search maar ik ben toch nog niet tevereden.

met sitesearch bedoel ik een zoekmachine zoals www.atomz.com en www.everyone.net maar dan ff anders want deze werken voor mij niet goed genoeg.
weet iemand nog meer van dit soort searchengines voor je site laat het me dan ff weten.

BVD
Gelsmurf

Verwijderd

Topicstarter
niemand die er nog een weet?

Verwijderd

wacht eerst ff rustig een reactie af ofzo, mensen zijn op dit moment onderweg van werk naar huis of aan het eten, binnen een kwartier geen antwoord betekend niet dat je geen antwoord krijgt...

als je het echt goed wilt doen neem je een accountje waar je php of perl kan gebruiken (www.f2s.com bv) en download je bij www.hotscripts.com een zoek scriptje.

edit:
f2s.COM is het dus:)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 18 september 2001 18:08 schreef Kertje het volgende:
wacht eerst ff rustig een reactie af ofzo, mensen zijn op dit moment onderweg van werk naar huis of aan het eten, binnen een kwartier geen antwoord betekend niet dat je geen antwoord krijgt...
oke sorry :)
Op dinsdag 18 september 2001 18:08 schreef Kertje het volgende:
als je het echt goed wilt doen neem je een accountje waar je php of cgi toegang hebt (www.f2s.nl bv) en download je bij www.hotscripts.com een zoek scriptje.
hmm ik heb dat al eens geprobeert met cgi maar ik snapte er geen reet van :?
heb ook atomz gehad maar die geeft hele rare zoek resultaten }:O kijk maar eens op www.gelsmurf.com(moet je eens zoeken op "windows")
in ieder geval bedankt en ik zal nog ff rustig wachten tot iedereen thuis is :P

Verwijderd

Op dinsdag 18 september 2001 18:12 schreef Gelsmurf het volgende:
in ieder geval bedankt en ik zal nog ff rustig wachten tot iedereen thuis is :P
ipv te wachten kun je zelf ook nog even enige poging ondernemen om tot een oplossing te komen.

Verder denk ik dat deze topic in Programming & Web-scripting beter op zijn plaats is?

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 18 september 2001 18:18 schreef sproggle het volgende:

[..]

ipv te wachten kun je zelf ook nog even enige poging ondernemen om tot een oplossing te komen.

[:)]wat denk je dat ik aan het doen ben [/:)]

Verder denk ik dat deze topic in Programming & Web-scripting beter op zijn plaats is?
neej want www.atomz.com heeft nix met programming te maken.....
Ik wil juist geen cgi search omdat ik niet weet hoe dat moet...
als ik mijn site goed voor mekaar heb dan ga ik wel een keer cgi en zo proberen te leren :)

Verwijderd

Op dinsdag 18 september 2001 18:40 schreef Gelsmurf het volgende:

[..]

neej want www.atomz.com heeft nix met programming te maken.....
Ik wil juist geen cgi search omdat ik niet weet hoe dat moet...
als ik mijn site goed voor mekaar heb dan ga ik wel een keer cgi en zo proberen te leren :)
je kunt ook wat meer moeite doen en het proberen ipv te zeggen dat je het niet kan, een search is extreem simpel dus als je wat scriptjes van hotscripts.com plukt dan moet je er echt wel uit kunnen komen met wat inzet....
Pagina: 1