Mijn ouders hebben een camper gekocht met een 4G Mifi router. Nu is de vraag welke simkaart/abonnement moeten we hier nu bij nemen? De hoop is dat ze dan geen schotel moeten nemen en via streaming TV kunnen kijken.
Wat me het meest interessante lijkt is een abonnement wat vrij makkelijk kan worden omgezet naar een hogere limiet, als we dan een extra data sim kunnen hebben zou het ideaal zijn. Als we een appart abonnement moeten nemen is dat natuurlijk een stomme maandelijke kost.
Telenet heeft bijvoorbeeld deze optie, maar daar is de limiet 300gb, maar enkel 100gb is te gebruiken in eu
.
Ze gaan natuurlijk niet elk weekend op vakantie, laat zeggen 2x per jaar een maand of 2.
Momenteel hebben ze Telenet thuis en een base mobiel abbo.
Iemand suggestie hoe we dit best en goedkoopste oplossen?
Wat me het meest interessante lijkt is een abonnement wat vrij makkelijk kan worden omgezet naar een hogere limiet, als we dan een extra data sim kunnen hebben zou het ideaal zijn. Als we een appart abonnement moeten nemen is dat natuurlijk een stomme maandelijke kost.
Telenet heeft bijvoorbeeld deze optie, maar daar is de limiet 300gb, maar enkel 100gb is te gebruiken in eu

Ze gaan natuurlijk niet elk weekend op vakantie, laat zeggen 2x per jaar een maand of 2.
Momenteel hebben ze Telenet thuis en een base mobiel abbo.
Iemand suggestie hoe we dit best en goedkoopste oplossen?
wp:Pana 9H pv: 13.4kWp