Originele autoradio uit Ford gehaald, Android ingebouwd. Allemaal fijn en aardig.
> Radio ontvangt met verloopstekker naar witte.
> zwarte en blauwe nu ongebruikt
> Heb nu de GPS module van EKIY gebruikt en ontvang signaal.
> de blauwe op de voorgrond is bluetooth? en kan ik niet gebruiken
Toen las ik ergens dat je natuurlijk ook de kabels van de auto zelf kunt gebruiken. En inderdaad, de blauwe is GPS en kan ik met een verloopje doorlussen naar SMA. Nou die ga ik aanschaffen.
Toen ik de pinout las van Fakra, las ik dat zwart en wit "Radio with phantom supply" zijn. Geen idee, maar ik vermoed extra voeding voor de versterker op het dak?
En dat brengt me bij mijn vraag: moet ik deze dubbele Fakra naar radio aanschaffen en de blauwe draad aansluiten op voeding?
Of deze enkelvoudige met voeding?
Ik kan helaas geen documentatie en pinout van de originele radio vinden.
d
> Radio ontvangt met verloopstekker naar witte.
> zwarte en blauwe nu ongebruikt
> Heb nu de GPS module van EKIY gebruikt en ontvang signaal.
> de blauwe op de voorgrond is bluetooth? en kan ik niet gebruiken
Toen las ik ergens dat je natuurlijk ook de kabels van de auto zelf kunt gebruiken. En inderdaad, de blauwe is GPS en kan ik met een verloopje doorlussen naar SMA. Nou die ga ik aanschaffen.
Toen ik de pinout las van Fakra, las ik dat zwart en wit "Radio with phantom supply" zijn. Geen idee, maar ik vermoed extra voeding voor de versterker op het dak?
En dat brengt me bij mijn vraag: moet ik deze dubbele Fakra naar radio aanschaffen en de blauwe draad aansluiten op voeding?
Of deze enkelvoudige met voeding?
Ik kan helaas geen documentatie en pinout van de originele radio vinden.
d
:strip_exif()/f/image/F3ODCvBco3JzEx2JeWSWpxDg.jpg?f=fotoalbum_large)
==
hoi