adsl en dualboot

Pagina: 1
Acties:

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 29-07 10:07
Ik wil dus vanavond 98 en 200 op me pjoeter gooien maar moet ik dan twee keer alle instellingen van adsl invullen en instellen?

Verwijderd

lijkt me wel zo logisch om te doen :+
anders heb je op die ene gewoon geen i-net ;)

Verwijderd

precies, ik heb ook een dubbeleboot (win2k en XP) en daar moest ik ook 2x de instellingen invoeren!

succes ermee! :)

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:05
Ik heb mijn modem getweaked, en dan hoef je in XP niks in te stellen, hij detecteerd alles zelf :)

Verwijderd

Als je je modem getweaked hebt moet je alleen je ip adressen bij je TCP/IP properties aanpassen. Een getweaked modem is bij meerdere OS'n aan te raden. Heb zelf 98se en 2000Pro draaien.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Ook zonder tweak(s) is het binnen 5 minuten gepiept.

DIT IS MIJN WEBSITE

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 29-07 10:07
Khebnet het wijze advies gekregen om gewoon alleen 2000 te installen omdat die gewoon goed is. Dan hebik nl niks an 98. En over die modemtweak. Zijn er hier ook mensen waarbij het niet gelukt is?

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Volgens mij zijn die er wel, maar ze zijn schaars. Trouwens 2000 voldoet idd prima. Ik raad je aan ff naar de helppagina's van XS4ALL te surfen voor ADSL en die uit te printen, dan heb je je verbinding binnen 5 minuten in orde.

Linkje dan maar:

http://www.xs4all.nl/helpdesk/abonnement/adsl/basic/windows2000/configureren.html

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1