Ik wil een nieuwe pc gaam samenstellen om mijn oude van rond 2015 te vervangen.
Oude pc had volgende grafische kaart en processor; Nvidia GTX 1080 (8Gb) met I7-7700 (4.20GHz)
Ik vind FPS veel belangrijker dan ultra quality.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Bijna uitzonderlijk gamen.
Ik speel zo goed als alle genres, gaat van de nieuwe Battlefield naar Football Manager, League of legends, heartstone,...
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, volledig nieuw.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Case met alles erin (moederbord, grafische kaart, processor, koeling, voeding, harde schijf, RAM)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn persoonlijk voorkeur gaat naar Nvidia en Intel omdat ik altijjd al goed heb gevaren met die merken, ik doe ook altijd 5-10 jaar met mijn pc tot ik merk dat ik op de laagste settings niet voldoende fps meer haal.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hoe stiller hoe beter, grootte maakt niet uit.
Graag wat futureproof maken zodat 240Hz haalbaar is.
Ga je overklokken?
Nog niet gedaan, als het niet nodig is doe ik het ook liever niet. (altijd uit oogpunt voor de levensduur, niet zeker of dit klopt)
Wat verwacht je van ons?[i]
Beste prijs/kwailiteitsverhouding om de pc toch 5-10jaar te kunnen gebruiken.
Oude pc had volgende grafische kaart en processor; Nvidia GTX 1080 (8Gb) met I7-7700 (4.20GHz)
Ik vind FPS veel belangrijker dan ultra quality.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Bijna uitzonderlijk gamen.
Ik speel zo goed als alle genres, gaat van de nieuwe Battlefield naar Football Manager, League of legends, heartstone,...
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, volledig nieuw.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Case met alles erin (moederbord, grafische kaart, processor, koeling, voeding, harde schijf, RAM)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn persoonlijk voorkeur gaat naar Nvidia en Intel omdat ik altijjd al goed heb gevaren met die merken, ik doe ook altijd 5-10 jaar met mijn pc tot ik merk dat ik op de laagste settings niet voldoende fps meer haal.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hoe stiller hoe beter, grootte maakt niet uit.
Graag wat futureproof maken zodat 240Hz haalbaar is.
Ga je overklokken?
Nog niet gedaan, als het niet nodig is doe ik het ook liever niet. (altijd uit oogpunt voor de levensduur, niet zeker of dit klopt)
Wat verwacht je van ons?[i]
Beste prijs/kwailiteitsverhouding om de pc toch 5-10jaar te kunnen gebruiken.
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 9600X Boxed | € 189,- | € 189,- |
1 | Videokaarten | ASUS Prime GeForce RTX 5070 Ti 16GB GDDR7 OC Edition | € 829,- | € 829,- |
Totaal | € 1.018,- |
[ Voor 23% gewijzigd door DeVelomoaker op 28-09-2025 21:27 ]