Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammertje1
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 10:49
Heb al jaren ps3 mediaserver op mijn pc waarbij ik de ps4 gebruik om te streamen. nooit geen problemen maar sinds een aantal weken krijg ik dit niet meer voor elkaar en geeft het aan dat poort 1900 bezet is. Nu is mijn pc met mijn switch verbonden via de koper netwerk met stekkers. Kan dit eventueel het probleem zijn of wat zou het anders kunnen zijn? Kan nergens iets duidelijks vinden over poort 1900 behalve dat dit een upns protocol is maar die is ook uit in mijn modem.
...

PS# media server 1.52 en ps4 en internet ziggo met zwarte modem.
...

Heb al geprobeerd om de poort te openen in windows en mijn anti virus firewall. Heb mijn pc terug gezet naar een eerdere setting maar niets lijkt te helpen. Heb al geprobeerd om de poort te openen in windows en mijn anti virus firewall. Heb mijn pc terug gezet naar een eerdere setting maar niets lijkt te helpen.
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:55
Er zal een ander proces draaien op je pc dat udp-poort 1900 al heeft geclaimd, bijvoorbeeld de Windows Media Server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

nelizmastr

Goed wies kapot

En dat zal je moeten uitzoeken. Daarvoor heeft windows de cli utility genaamd netstat. Kijk wel proces luistert op udp 1900 en sluit die af. Stary daarna weer je ps3 mediaserver software.

I reject your reality and substitute my own