Goedemorgen,
Ik wil graag lp's en cd's afspelen.
Heb nu 'alleen maar' spotify via google home.
Ja, ik kan alles digitaliseren maar wil toch terug naar vroeger.
Bij mijn ouders op zolder staat er nog een stereotoren: die lompe, zwarte jaren '90 toren. Heerlijk.
Hier zitten geen boxen bij.
Mijn vraag: ik kan hier bedrade speakers op aansluiten, maar dit gaat lastig worden aangezien het speakerdraad dan door kruipruimte moet (durf ik eerlijk gezegd niet).
Kan geluid uit 1 speaker ook mooi zijn? En zoja welke speaker dan? (Woonkamer 30m2)
Deze speaker zet ik dan naast toren)
Het liefst zou ik draadloos gaan, bluetooth transmitter en bluetooth speakers (dan wel 2) met tws op stroom. Deze dingen zijn duur en niet zozeer gemaakt om op 1 plek te zetten. (Dus vaak ook niet op stroom of geluid goed genoeg).
Kan iemand mij van advies voorzien? Heel graag! Fijne dag.
Groet, Nelly
Ik wil graag lp's en cd's afspelen.
Heb nu 'alleen maar' spotify via google home.
Ja, ik kan alles digitaliseren maar wil toch terug naar vroeger.
Bij mijn ouders op zolder staat er nog een stereotoren: die lompe, zwarte jaren '90 toren. Heerlijk.
Hier zitten geen boxen bij.
Mijn vraag: ik kan hier bedrade speakers op aansluiten, maar dit gaat lastig worden aangezien het speakerdraad dan door kruipruimte moet (durf ik eerlijk gezegd niet).
Kan geluid uit 1 speaker ook mooi zijn? En zoja welke speaker dan? (Woonkamer 30m2)
Deze speaker zet ik dan naast toren)
Het liefst zou ik draadloos gaan, bluetooth transmitter en bluetooth speakers (dan wel 2) met tws op stroom. Deze dingen zijn duur en niet zozeer gemaakt om op 1 plek te zetten. (Dus vaak ook niet op stroom of geluid goed genoeg).
Kan iemand mij van advies voorzien? Heel graag! Fijne dag.
Groet, Nelly