Windows Insider Build Verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• John8
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 19:30
Mijn vraag
Ik wil windows insider build verwijderen van mijn windows 10 maar dat lukt maar niet...

Relevante software en hardware die ik gebruik
.Windows 10..

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...Opnieuw inloggen op windows insider build maar dat lukt niet meer.

Wie kan mij helpen om dat programma te verwijderen ?

Alle reacties

• DVX73
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10:42
De oplossing is Windows opnieuw installeren.
Stap 1: valideer dat je een backup van belangrijke data heb
Stap 2: maak een USB stick met Windows 10 installatiemedia, bijvoorbeeld met de Windows Media Creation Tool
Stap 3: Boot vanaf de USB stick en installeer Windows opnieuw.

• The_Doman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:32
Of een in place upgrade/repair met een de laatste Windows (10) ISO/USB en daarvan setup te starten.

TenForums: How to Do a Repair Install of Windows 10 with an In-place Upgrade

Zie eventueel ok deze post, vervang dan Windows 11 door 10, of niet als je direct naar 11 wilt. :)
Windows 11 on unsupported device (Upgrade via ISO)

• John8
Kan ik windows insider build in windows 10 geforceerd verwijderen via opdrachtprompt ?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

John8 schreef op zondag 28 december 2025 @ 19:38:
Kan ik windows insider build in windows 10 geforceerd verwijderen via opdrachtprompt ?
Formatteren kan via een opdrachtprompt ja. Maar dat is niet relevant.

Kan je heel concreet zeggen wat de vraag achter de vraag is? En wat geprobeerd, je lijkt de tips te negeren. De PC helemaal leeggooien had je vast al lang gedaan.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Aanvulling: nog tijd investeren in Windows 10 heeft sowieso niet zo veel zin meer. Kijk naar Windows 11.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:50

Blokker_1999

Full steam ahead

Er zijn vziw geen insider builds meer voor Windows 10. Ongeacht of je insider of niet hebt zou je op eenzelfde versie moeten zitten vandaag de dag.

Zoals anderen ook al aangeven. De enige echte manier om van een insider build af te geraken is een herinstallatie van het OS. Daar werd je voor gewaarschuwd toen je ervoor koos om insider builds te activeren.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

• John8
Kan je windows insider build voor windows 10 verwijderen door over te stappen naar windows 10 pro ?
Pagina: 1