Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Doel van het systeem is: gamen op het allerhoogste niveau en het moet dienen als workstation voor AI.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max ± €5000,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik ben van plan nog een OLED-scherm aan te schaffen, maar dat valt buiten deze aanschaf.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In ieder geval wat basiscomponenten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, niet echt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moet een SFF worden (dus geen 50L bakbeest), dus vandaar de Lian-Li A3 mATX. Een relatief stil systeem zou ook mooi zijn. Oja, liever geen RGB.
Ga je overklokken?
Denk het niet.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb mij voornamelijk gebaseerd op diverse BBG's (4K en SFF). De vraag is of ik een goede keuze heb gemaakt wat betreft bepaalde componenten, zoals waterkoeling en ventilators. Daarnaast heb ik geprobeerd rekening te houden met de dimensies van de Lian Li, maar misschien heb ik wel iets over het hoofd gezien (geen ervaring met kleinere kasten).
Doel van het systeem is: gamen op het allerhoogste niveau en het moet dienen als workstation voor AI.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max ± €5000,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik ben van plan nog een OLED-scherm aan te schaffen, maar dat valt buiten deze aanschaf.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In ieder geval wat basiscomponenten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, niet echt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moet een SFF worden (dus geen 50L bakbeest), dus vandaar de Lian-Li A3 mATX. Een relatief stil systeem zou ook mooi zijn. Oja, liever geen RGB.
Ga je overklokken?
Denk het niet.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb mij voornamelijk gebaseerd op diverse BBG's (4K en SFF). De vraag is of ik een goede keuze heb gemaakt wat betreft bepaalde componenten, zoals waterkoeling en ventilators. Daarnaast heb ik geprobeerd rekening te houden met de dimensies van de Lian Li, maar misschien heb ik wel iets over het hoofd gezien (geen ervaring met kleinere kasten).
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 9800X3D Boxed | € 449,- | € 449,- |
1 | Moederborden | Gigabyte B850I AORUS PRO | € 275,48 | € 275,48 |
1 | Videokaarten | Gigabyte AORUS GeForce RTX 5090 MASTER 32G | € 2.591,82 | € 2.591,82 |
1 | Behuizingen | Lian Li & DAN Cases A3-mATX Glass Wood Edition Black | € 84,90 | € 84,90 |
1 | Waterkoeling | NZXT Kraken 240 Zwart | € 123,30 | € 123,30 |
1 | Ventilators | Arctic P12 PWM PST Zwart (5 stuks), 120mm | € 25,50 | € 25,50 |
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF560C30BBEK2-64 | € 244,86 | € 244,86 |
1 | Voedingen | Corsair SF1000 (2024) | € 223,77 | € 223,77 |
1 | Interne SSD's | Lexar NM790 (zonder heatsink) 4TB | € 224,90 | € 224,90 |
Totaal | € 4.243,53 |