Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPkes
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 26-09 23:48
Beste,
ik heb nu paar maanden de Xiaomi 15.
Sinds vandaag kreeg ik meldingen op men Itsme-app dat ik deze niet meer mocht gebruiken want er werd mogelijks door een andere app gepoogd deze te activeren.
Alert zijn dus, en ik kan het me niet veroorloven met men job, om daar risico's te nemen, ik gebruik immers heel veel itsme.

Dus begonnen met pogen fabrieksinstellingen terug te zetten, en dan alles terug opzetten.

eerste pogingen: je moet een wachtwoord hebben van je gsm, maar dat heb ik niet meer.

Uiteindelijk is het via de recovery-mode wel gelukt.
Dan kom ik aan een stap " Ontgrendel na het herstellen van de fabrieksinstellingen". "Uw apparaat is hersteld naar de fabrieksinstellingen. U kunt het ontgrendelen met uw vorige wachtwoord."
maar dat wachtwoord heb ik dus niet meer.

staat eronder: Gebruik in plaats daarvan een Google-account. = ok proberen we dit
"Informatie checken"

Je account verifiëren en ik moet inloggen met men Google-account. Ok ik geef men mailadres in van google.
Vervolgens ook men wachtwoord.

"tweestapsverificatie. Voor de beveiliging van je account wil Google zeker weten dat jij het bent die probeert in te loggen.
Kijk op je Xiaomi 15. Google heeft een melding naar je Xiaomi 15 gestuurd. Tik in de melding op Ja om te bevestigen dat jij het bent"
=> en dat is dus ambetante, er komt helemaal geen melding op men scherm. Kan ook niets van boven naar beneden swipen ofzo.

"andere manier proberen". => ok doen we dit

* -Tik op Ja op je telefoon of tablet.". => maar er komt geen melding dus ik kan ook niet op Ja drukken
*- gebruik je telefoon of tablet om een beveiligingscode te krijgen (ook als het apparaat offline is)" => proberen we deze.
komt er als volgende scherm: pak je Xiaomi 15, open de app instellingen, tik op google, kies je account, tik op google-account beheren, tik onderaan op inloggen bij google en op beveiligingscode, kies een account om je code op te halen.
=> maar dit is raar, want ik zit nog maar in de fase van opstarten van men gsm dus geraak helemaal niet tot aan de app's

En hier komt het altijd op terug. Ik draai rondjes.
En ik denk dat het te wijten is aan het feit dat de meldingen niet op men gsm komen waarbij ik de JA kan aanduiden.

Iemand hulp?

dank je alvast