Laptop voor fotobewrking met Luminar Neo.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnP65
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 26-09 21:39
Mijn vraag
...
Ik zoek een Windows laptop waar ik nog jaren mee vooruit kan voor fotobewerking met Luminar Neo, en niet dat ik een paar minuten moet wachten als ik met AI tools werk, een Oled scherm met hogere resolutie en 100% srgb.
Wie kan mij daarmee helpen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11:50

Major_ton

Shoot!

JohnP65 schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 19:03:
Mijn vraag
...
Ik zoek een Windows laptop waar ik nog jaren mee vooruit kan voor fotobewerking met Luminar Neo, en niet dat ik een paar minuten moet wachten als ik met AI tools werk, een Oled scherm met hogere resolutie en 100% srgb.
Wie kan mij daarmee helpen?
Een computerwinkel kan je daarbij helpen.

Wat wil je van ons als wij geen informatie hebben over je verdere wensen en eisen? Denk aan het budget, het formaat, aansluitingen etc... Er staan een paar duizend laptops in de Pricewatch. Heb je zelf al iets gevonden wat je interessant vindt?

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnP65
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 26-09 21:39
Budget tot 2000 Euro, 15.6 t/m 16 inch USB wifi 6e of 7,32 GB ram, maar welke videokaart en welke moederbord en processor is voor mij zoeken naar een naald in de hooiberg. en is een intel core 7 genoeg of moet ik voor een 9 gaan of toch AMD 7 of 9