Apple AirPods Pro 3 - Iets goedkoper, maar veel beter

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:27

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Topicstarter
Artikel: review: Apple AirPods Pro 3 - Iets goedkoper, maar veel beter
Auteur: @Sjef Weller

Misschien goed om in de samenvatting én helemaal onderaan het artikel bij de plus- en minpunten ook het gebrek aan codecs te benoemen. Nu staat het wel in de omschrijving, maar niet zoals alle andere dingen ook in het lijstje.

[ Voor 4% gewijzigd door Jorgen op 26-09-2025 16:03 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjef Weller
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:23

Sjef Weller

Redacteur
Hi Jorgen,

Dank voor je suggestie!
Maar heb je de laatste zin van de samenvatting gelezen? Daar staat het namelijk al in. ;)
Verder heb ik het bewust niet in de plus-/minpunten gezet, omdat 'Android-bellers missen functies' wat mij betreft al voldoende aangeeft dat ze niet de beste keuze zijn voor gebruik icm Android. En voor iPhone-gebruikers is het gebrek aan luxe codecs een non-issue, omdat de iPhone zelf niet verder gaat dan AAC. Een vermelding in de conclusie en samenvatting moet volgens mij daarom voldoende zijn. :)

Thanks though!

Goeie groet,
Sjef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:27

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Topicstarter
@Sjef Weller No problem, graag gedaan.

Zeker had ik die gelezen :) Dat had ik inderdaad ook overwogen, maar omdat alle andere punten wel in de +/- terugkwamen, leek het me voor de volledigheid wel handig. Maar ik snap je punt dat het voor Apple-gebruikers een non-issue is en Android-gebruikers al lezen dat er dingen missen.

Groet, Jorgen!

Your Friendly Neighborhood Moderator