Beste VPN voor Nederlanders en Belgen?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenSide77
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 26-09 14:07
In mijn zoektocht naar een betrouwbare VPN provider ben ik, met name op Reddit, heel wat namen tegengekomen. Echter, deze zijn allemaal gericht op de Angelsaksische markt.

Hoe staat het er specifiek in NL en BE voor? Welke VPN gebruikers de meeste tweakers? Is Mullvad echt 'de bestes' in termen van anonimiteit, stabiliteit en prijs/kwaliteit?

Use-case: Met name thuis voor downloaden en kijken van series. 3 Devices, dus een family-plan zou fijn zijn.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:37
Wat is de reden dat je specifiek een NL/BE provider zou willen?
De grote providers hebben overal servers staan dus ook in Nederland.

All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:31

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

BenSide77 schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 13:58:
In mijn zoektocht naar een betrouwbare VPN provider ben ik, met name op Reddit, heel wat namen tegengekomen. Echter, deze zijn allemaal gericht op de Angelsaksische markt.

Hoe staat het er specifiek in NL en BE voor? Welke VPN gebruikers de meeste tweakers? Is Mullvad echt 'de bestes' in termen van anonimiteit, stabiliteit en prijs/kwaliteit?

Use-case: Met name thuis voor downloaden en kijken van series. 3 Devices, dus een family-plan zou fijn zijn.
ik heb PIA en daar heb je tot 5 apparaten tegelijkertijd.

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag