Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Aangepast. Overigens is het hele stuk met 'zouden' en 'volgens de T.' omgeven dus als dat in één zin niet gebeurt vind ik dat niet meteen 'het niveau van de Telegraaf'. Just saying.
Deze handtekening kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.
Ik vind het ook niet gepast dat het ene medium de ander zo bekritiseert op inhoudelijk niveau. Naar mijn mening is dit een erg goed stuk van de Telegraaf en vind ik het goed dat een landelijke krant dit soort nieuws oppakt en publiceert.TijsZonderH schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 11:40:
Aangepast. Overigens is het hele stuk met 'zouden' en 'volgens de T.' omgeven dus als dat in één zin niet gebeurt vind ik dat niet meteen 'het niveau van de Telegraaf'. Just saying.
De tekst waar ik naar refereer stond in de kop van het artikel zonder aanhalingstekens,. De tweede zin vulde de eerste zin aan met iets dat de Telegraaf noemt. De eerste zin stond op zichzelf en was geschreven vanuit het perspectief van T.net als feit. Verder hoef je natuurlijk niet te noemen dat de Telegraaf iets als feit noemt terwijl het geen feit is.TijsZonderH schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 11:40:
Aangepast. Overigens is het hele stuk met 'zouden' en 'volgens de T.' omgeven
Vanuit een ethisch perspectief lijkt het mij verstandig om voorzichtig met dit soort zaken om te gaan.
[ Voor 9% gewijzigd door The Zep Man op 26-09-2025 12:33 ]
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!