Domeinnaam delen in Proton Mail

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebunted
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Ik heb sinds kort een Proton Unlimited abonnement voor mijn persoonlijke e-mail (eigen domein) en dat bevalt goed. Zo goed, dat ik ook graag mijn zakelijke e-mailadres erin zou willen hebben. Nu is het alleen zo dat ik het zakelijke adres deel met mijn compagnon (en die ook een eigen Proton Unlimited abonnement heeft voor zijn persoonlijke e-mail). Wij willen elk ons eigen persoonlijke abonnement behouden.

Is het mogelijk om mijnnaam@onsbedrijf.nl aan mijn Proton Mail te koppelen en die van compagnonnaam@onsbedrijf.nl aan zijn Proton Mail (zonder over te stappen op Proton Business)? Ik heb DNS toegang onsbedrijf.nl.

Beste antwoord (via F_J_K op 26-09-2025 11:03)

• Rebunted
  • Niet online
Iets te snel gevraagd; ik zie dat je een persoonlijk abonnement gewoon kan omzetten naar een zakelijk abonnement. Dat is voor ons de beste oplossing; we kunnen dan in onze zakelijke mailbox elk de prive mailbox toevoegen.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Rebunted
  • Niet online
Iets te snel gevraagd; ik zie dat je een persoonlijk abonnement gewoon kan omzetten naar een zakelijk abonnement. Dat is voor ons de beste oplossing; we kunnen dan in onze zakelijke mailbox elk de prive mailbox toevoegen.