Vraag
Alle reacties
Is het een groot probleem? Nee, dat niet, zelfs 230V kabels worden op deze manier verbonden.
Is het netjes? Nee dat ook niet, had gewoon die kabel netjes doorgetrokken en in de ketel gekoppeld, en op z'n minst even alle 4 de kabels koppelen, al is het maar voor de OCD.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/NlwG3g3TbfexnYQQ6oeLsCUS.jpg?f=user_large)
[ Voor 35% gewijzigd door Prisma16 op 24-09-2025 23:00 ]
Dus 9/12v ? En dus geen "normale" stroomaansluiting die jij denkt.
[ Voor 24% gewijzigd door Ircghost op 24-09-2025 22:56 ]
Josti die + en - omgedraaid heeft aangesloten, en met een kroonsteentje dat corrigeert. Wat een prutser lol
Maar kan geen kwaad verder.
Dum de dum
@Youngstunna eens met bovenstaande; niet netjes maar ook absoluut niet gevaarlijk
[ Voor 15% gewijzigd door kwibox op 24-09-2025 23:32 ]
Uh, ze zitten gewoon rood op rood en blauw op blauw.Fe2O3 schreef op woensdag 24 september 2025 @ 23:08:
Josti die + en - omgedraaid heeft aangesloten, en met een kroonsteentje dat corrigeert. Wat een prutser lol
Die nieuwe ketel hangt best een eindje hoger als de oude. En aangezien om één of andere reden thermostaat kabels (bij mij) altijd net-niet-te-kort zijn, is 20 cm hoger hangen wel meteen een probleem. Kroonsteentje met extra stukje kabel lost dat op. Technisch: prima. Uitvoering: zwak. Uiterlijk: lelijk. Veilig: ja. Ik had het anders weggewerkt. Maar dit kan prima idd.
Maar; die monteur had bij mij terug mogen komen om dat nog even netjes op te lossen. Want je betaald er zag voor, dit soort details horen niet zo achter te worden gelaten.
[ Voor 11% gewijzigd door remco_k op 25-09-2025 02:06 ]
Alles kan stuk.
Dat is nog slordiger dan een kroonsteentje .
Het is te adviseren om de vulslang eraf te halen.
Je kunt de losse draden nog even met een tywrapje, dan wiebelen ze niet meer heen en weer.