Toon posts:

Atech site???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ha die tweakers

ik zoek drivertjes voor een isdn kaartje van Atech....
maar ik kan heel die site van Atech niet vinden... :?
dus ik kom niet zo ver weet 1 van jullie hem???

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

• Kroetsjov
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
(overleden)
bedoel je niet E-Tech?

... anders weet ik 't niet :)

Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW

Verwijderd

Topicstarter
Het is echt een Atech kaartjes
dit is de spec:
Atech
bis 128 ph pci isdn bulk

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

A-Tech maakt meestal componenten voor kaarten (modems etc.). Vaak zit er een spoeltje of een chip van A-Tech op maar dan is dat niet de fabrikant. Je zult waarschijnlijk verder moeten zoeken naar een andere naam op de kaart...

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
er staat ook nog Winbond op het kaartje... maar dat staat er zo klein dat (ik) dacht dat dat het niet kan zijn... maar ja je weet nooit :P

• roelio
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

nee :) winbond maakt ook componenten en geen complete kaarten :) verder zoeken naar een typenummer, bijvoorbeeld aan de rand van de printplaat! vaak staat er alleen een typenummer op en geen merk.

Dat woordje A-Tech, staat dat op een wit stukje plastic bovenop een component (spoeltje, chip, ...) ???

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• roelio
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

dit typenummer:

Conceptronic Bis 128PH PCI ISDN Bulk

lijkt wel heeeel erg veel op die die jij noemt of niet?
(komt van een site van een computerwinkeltje)

site:
http://www.conceptronic.net/

klik dan support en daar staan drivers & manuals voor isdn kaarten (hoewel dit typenummer niet in de lijst staat zou ik die ISDN drivers maar eens proberen) ...

Zie nu dattie ook welles van Dynalink kan zijn (die koopt ze dan van Conceptronic denk ik)

driverlink:
http://www.dynalink.nl/asp/category.asp?Site=3&Page=177

(daar staat wel een typenummer wat erop lijkt!)

Verwijderd

Topicstarter
he thnx limoentje dat is het helemaal..... *D
Pagina: 1