Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markie-mark70
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 24-09 11:04
Goedemiddag,

Ik ben op zoek naar een goede IPTV android speler waarbij ik kan stellen dat als ik een film, maar vooral bij series, standaard Engelse taal en Nederlandse ondertitels aan staan.
Nu moet ik bij elke nieuwe aflevering van een serie weer de ondertitels aanzetten op Dutch.
Ik gebruik nu Smarters Pro.

Hoor graag van jullie,
Marc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:23

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
Aankoopadvies doen we in het daarbij bv behorende forum, ik verplaats.

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:37
Het is mij niet duidelijk wat je nu vraagt. Zoek je een nieuw apparaat? Of een app die de settings heeft die jij zoekt? Waar draai je deze app dan op? Wat heb je zelf al gevonden? Item 20 in de Smarters Pro handleiding heeft het over het instellen van een ondertiteling-taal, heb je al geprobeerd of dat een default setting is of is dit wat je elke keer zit te doen?

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02:44

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

markie-mark70 schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 15:32:
Goedemiddag,

Ik ben op zoek naar een goede IPTV android speler waarbij ik kan stellen dat als ik een film, maar vooral bij series, standaard Engelse taal en Nederlandse ondertitels aan staan.
Nu moet ik bij elke nieuwe aflevering van een serie weer de ondertitels aanzetten op Dutch.
Ik gebruik nu Smarters Pro.

Hoor graag van jullie,
Marc
Even voor de duidelijkheid.
Als je IPTV wilt kijken van een legale aanbieder zoals KPN of Canal Digitaal, waarom gebruik je dan hun tuners of apps niet?
Als je IPTV wilt kijken van een illegale bron/aanbieder, dan kunnen we je niet helpen bij je vraag.

Omdat dit om het laatste lijkt te gaan, sluit ik dit topic. Je mag mij een privebericht sturen ter heropening, in het geval dat het wel om een legale manier van tv kijken gaat.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Dit topic is gesloten.