Ervaringen met VVE-beheerders voor grote complexen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:37

SeatRider

Hips don't lie

Topicstarter
Voor de VVE waar ik lid van ben, zijn we op zoek naar een nieuwe partij die het administratief en technisch beheer kan uitvoeren. Onder technisch beheer verstaan we onder andere het inplannen en laten uitvoeren van zaken uit het MJOP.

Het betreft een woontoren met 100+ appartementen, dus liefst een partij die ervaring heeft met de meer "complexe complexen" :+

Ik zoek ervaringen van mede-Tweakers die in vergelijkbare complexen woonachtig zijn. Als je geen ervaringen hebt, maar wel namen, dan helpt dat ook al.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No Hands
  • Registratie: Maart 2016
  • Nu online
heb je al gegoogled op vve beheer?

Veroordeel niet, verwonder u slechts

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Vaak werken ze lokaal. Dus welke regio?

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:37

SeatRider

Hips don't lie

Topicstarter
No Hands schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 15:22:
heb je al gegoogled op vve beheer?
Ja, heb wel wat namen gevonden, maar real life experiences zijn wel fijn :).
franssie schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 15:23:
Vaak werken ze lokaal. Dus welke regio?
Goed punt. Regio 010.

Nederlands is makkelijker als je denkt

• TECHcrime
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-09 15:13
Ik kan je wel de naam van een organisatie geven in omgeving ZH, maar of je blij moet worden van hun.. Onze kosten stijgen ieder jaar en we lijken er minder voor terug te krijgen.

Hierbij hebben we wel alles uit handen gegeven. Een andere VvE waar ik geregeld contact mee heb, hebben nog wel hun eigen volledige bestuur en doen dagelijks beheer zelf, maar hebben ondersteuning van een VvE beheerder.

Dus onze ervaring zal niet gelijk zijn aan een VvE waarbij er wel een actief bestuur is :)

• Dunnevandale
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07:09
Ik zal geen exacte naam noemen maar blijf weg bij een VVE-beheerder met een jaargetijde in de naam, wij zijn er als VVE net weggegaan. Die streken wel ons geld op maar deden er nauwelijks iets voor terug.

• peter-rm
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09:11
wel goede ervaringen met mvgm in een complex van 44 woningen.
Pagina: 1