Pinacle PCTVRave

Pagina: 1
Acties:

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-08 14:15

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Topicstarter
Het volgende.

Ik heb onlangs een de PCTV Rave gekocht. Deze heb ik geinstalleerd op mijn pc (Win98SE) maar... Ik krijg WEL geluid GEEN live stream video, maar ik kan WEL screenshots maken... Hoe kan dit, heeft iemand dit probleem ook gehad. Specificaties systeem: <Win98SE, Intel PIII 550, 15GB HD, 64Mb intern, 32 mb asus V3800, SBlive 1024, Diamond Supra56k, Aopen Mainboard (een of andere Gold Edition).
Bij voorbaat dank

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Verwijderd

ik heb dit na een hele tijd gehad jah overigens ik heb de pctv pro (zelfde bijna) en ik kwam dr achter dat de tv ingang los zat en daardoor geen signaal door kwam en als ik het vast maakte kwam dr nog altijd niks .
toen heb ik hem weer opnieuw geinstalld en alles werkte fijn download ook geen nieuwe drivers voor je kaart anders kan het ook nog wel eens mis gaan !

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

ik heb ook de PCTV Pro, bij mij werkt de software helemaal niet (zit onder Windows 2000)
en capturen doe ik met VirtualDub, dat gaat goed.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Ik heb ook een hele tijd zitten kloten voor ik het beestje aan de gang kreeg. Geen beeld, alleen een paars vlak. Als ik alle andere kaarten eruit trok en de rave als enige erin had zitten, deed ie het goed. Na zo'n beetje alle combinaties van kaarten en PCI slots te hebben geprobeerd deed alles het uiteindelijk. Hij lijkt dus nogal gevoelig te zijn voor met welke andere kaarten hij interrupts shared etc of zo.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Op dinsdag 18 september 2001 20:30 schreef dreeke het volgende:
ik heb ook de PCTV Pro, bij mij werkt de software helemaal niet (zit onder Windows 2000)
en capturen doe ik met VirtualDub, dat gaat goed.
gewoon nieuwe versie neerhalen! die werkt wel onder WIn2k, maar die vanaf de cd niet..

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 00:44
Op dinsdag 18 september 2001 16:44 schreef Tom_Pelzer het volgende:
Het volgende.

Ik heb onlangs een de PCTV Rave gekocht. Deze heb ik geinstalleerd op mijn pc (Win98SE) maar... Ik krijg WEL geluid GEEN live stream video, maar ik kan WEL screenshots maken... Hoe kan dit, heeft iemand dit probleem ook gehad. Specificaties systeem: <Win98SE, Intel PIII 550, 15GB HD, 64Mb intern, 32 mb asus V3800, SBlive 1024, Diamond Supra56k, Aopen Mainboard (een of andere Gold Edition).
Bij voorbaat dank
Ligt aan je videokaart drivers. Heb je je desktop op 32bit staan? Een TNT2 kan dan namelijk geen Overlay, zet maar eens op 16 bit en het is verholpen, tenminste bij mij toen ik nog een TNT2 had...

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Op woensdag 19 september 2001 12:43 schreef Tom het volgende:

[..]

gewoon nieuwe versie neerhalen! die werkt wel onder WIn2k, maar die vanaf de cd niet..
heb ik, die doet het ook niet. Hij komt niet door een aantal tests (weet niet meer welke) en als ik het programma start loopt de pc vast.
Maar ik gebruik nu dat freeware proggie wat je gepost had om tv te kijken.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Pagina: 1