Ladder radiator werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Javice19
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 18:44
Beste menskes,

Sinds vorige week werkt mijn Vasco ladder radiator niet meer https://vasco.eu/en/desig...s-blower-hd-el-bl#thumb-3 .
De display licht nog op maar er komt niks meer op zoals op die link, het verwarmd ook niet meer, kan met thermostaat niet meer bedienen. (verbind ook niet meer denk ik, RF symbool knippert traag op thermostaat)
Het stopcontact is uitgemeten en staat 230V op, ik heb de radiator ook al een tijdje uit het stopcontact gehaald maar nog steeds niks.
De aan/uit knop langs onder staat ook goed.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MXFOVoIanden-NL8PHFilSRbvwY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SJLsiOzJrYrPp8JufEkku8ZA.jpg?f=fotoalbum_large

Iemand enig idee wat het probleem kan zijn ? zit er misschien een smeltzekering in die door is ?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
misschien. of gewoon oud en defect.

garantie?

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:07
Ik vermoed dat de elco's in het voedingscircuit uitgedroogd zijn, is een typisch defect bij consumentenelectronica een paar jaar na verlopen van de garantie.
Als je zelf veilig met netspanning om kan, en je kunt solderen, dan haal je em open en vervang je die voor enkele euro's.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Javice19
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 18:44
jack zomer schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 11:36:
misschien. of gewoon oud en defect.

garantie?
helaas maar 2 jaar garantie op elektrische gedeelte en die is nu ongeveer 5 - 5.5 jaar, amper gebruikt door verbouwingswerken wel

zal het maar eens open vijzen en eens zien of ik iets kan vinden