Vraag en aanbod en Audio - KEF en Cambridge Audio (on)zin?

Pagina: 1
Acties:
  • 646 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conflux1981
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 22-09 20:51
Mijn vraag
Hivemind.... Ik heb een set van 2x IQ9 KEF 2x IQ3 en een IQ Nogwat centre - EN ik heb een Cambridge Audio AZUR 640R waar ik op zich wel van af wil. Is dit iets wat ik op V&A nog zou kunnen aanbieden? Het is gedateerd, maar in mijn oren nog steeds retegoed.

Relevante software en hardware die ik gebruik
KEF, CA,

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Marktplaats gekkies natuurlijk, maar ben heel positief over het Tweakers V&A - zelfs als dat net iets minder op zou leveren maar het gaat wel naar een tweaker, zou ik dat wel cool vinden.

Wat denken jullie? Yay or Nay? - dank alvast voor jullie inzichten.

Beste antwoord (via Conflux1981 op 22-09-2025 20:51)

• Roderiktweaker
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-09 22:03
Natuurlijk kan dat! Er is een audio categorie op Tweakers V&A. Je zou er nog een best wat geld voor kunnen krijgen.

[ Voor 25% gewijzigd door Roderiktweaker op 22-09-2025 19:10 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Roderiktweaker
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-09 22:03
Natuurlijk kan dat! Er is een audio categorie op Tweakers V&A. Je zou er nog een best wat geld voor kunnen krijgen.

[ Voor 25% gewijzigd door Roderiktweaker op 22-09-2025 19:10 ]

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:03

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Conflux1981 schreef op maandag 22 september 2025 @ 17:37:
Mijn vraag
Hivemind.... Ik heb een set van 2x IQ9 KEF 2x IQ3 en een IQ Nogwat centre - EN ik heb een Cambridge Audio AZUR 640R waar ik op zich wel van af wil. Is dit iets wat ik op V&A nog zou kunnen aanbieden? Het is gedateerd, maar in mijn oren nog steeds retegoed.

Relevante software en hardware die ik gebruik
KEF, CA,

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Marktplaats gekkies natuurlijk, maar ben heel positief over het Tweakers V&A - zelfs als dat net iets minder op zou leveren maar het gaat wel naar een tweaker, zou ik dat wel cool vinden.

Wat denken jullie? Yay or Nay? - dank alvast voor jullie inzichten.
Aanbieden en proberen kan altijd. Maar V&A inclusief taxatie en 'is dit verkoopbaar/heeft iemand interesse', mag niet op het forum.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Dit topic is gesloten.