Gaming Monitor PS5

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedazzler18
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 08:11
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

PS5 Gaming Monitor
Gaming Monitor goed afgestemd om beeld en performance van PS5 zou goed mogelijk weer te geven. Moet ik gaan voor 4k of 2k? IPS / OLED / QD-LED? 120/144/240+ Hz? Uitvoering in 27inch.

Wat is je budget?
0-600 euro (ongeveer)

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet qua merk, vooral op zoek naar een goede monitor met prachtig beeld. Hierom had ik vooral de OLED op het oog vanwege het contrast, snelle refreshrate en de diepe zwarttinten.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Monitor dus voor PS5, te gebruiken in een werkkamer. Meestal in de avonden dus wanneer er weinig ligt is.

Ik ben nu enkele weken aan het zoeken naar een goede monitor voor de PS5 (regulier). Ik wil mezelf graag een mooi scherm tegoed doen voor de lancering van Battlefield 6 in de 2e week van oktober. Idealiter een 27 inch scherm omdat de main focus fps zijn en verder speel ik regelmatig single players.

Ik probeer elke week te checken op goede aanbiedingen en die te matchen met reviews. Ik zie alleen inmiddels door de bomen het bos niet meer: De keuze is gigantisch. Ik neig naar OLED of QLED voor de helderheid, responsetijd en het contrast. Het is nice om 4k te hebben gezien BF6 ook met 4k mogelijk was volgens mij. Maar is het echt nodig?

Eentje die interessant eruit ziet, maar helaas weer niet in de best-buy-guide is meegenomen:
uitvoering: Samsung Odyssey OLED G6 G60SD 27" (G600SU) Zilver

Iemand nuttige tips of ideeën?