Toon posts:

hulp bij printer (hp 970cxi) "slopen"

Pagina: 1
Acties:
  • 156 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

Ik wil bovenstaande printer loshalen, maar geen schroefje te bekennen, hoe werkt dit?

geval is dat deze printer van iemand is geweest waar ze ipv de fase en de nul te verbinden (220V) twee fasen onderling hebben verbonden (380V). Ik wil kijken of er misschien een zekeringetje door is....

• Xanax959
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-08 22:01

Xanax959

relax...

Plastic haakjes aan de onderkant? (zoals bij mijn HP deskjet 500....)
Dan met schroevendraaier haakje beetje buigen, dan krijg je de kap er misschien af.

Atari portfolio Dos 2.11

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 18 september 2001 16:58 schreef Xanax het volgende:
Plastic haakjes aan de onderkant? (zoals bij mijn HP deskjet 500....)
Dan met schroevendraaier haakje beetje buigen, dan krijg je de kap er misschien af.
oei, plastic haakjes buigen? dat klinkt niet best..... Ik zal DIRECT ff kijken....

Verwijderd

Topicstarter
Werkt niet....... wat een rot printer, is ie rvp?

• Xanax959
  • Laatst online: 19-08 22:01

Xanax959

relax...

Nou ja buigen, beetje opzijdoen met je schroevendraaier,
bovenkap "haakt" zich vast door die plastic dingetjes aan de bodemplaat. Er zouden gaatjes/gleufjes in de bodemplaat moeten zitten waar je bij die plastic lipjes kan komen.
Ik weet niet hoe je printer er precies uitziet..

Atari portfolio Dos 2.11

Verwijderd

Topicstarter
kzal ff kijken op de hp site..
Afbeeldingslocatie: http://hpshopping.speedera.net/www.shopping.hp.com/shopping/images/products/c8932b.gif

• ziggyzaggy
  • Laatst online: 03-08-2022
Weet waar je aan begint. Kep zelf zo'n ding hier en heb ff gekeken. Je ziet ook niet wat je losmaakt, als je alles gaat zitten wegbuigen. Voor hetzelfde geld zit je straks met een bak losse onderdelen.

To buig or not to buig, thats the q. >:)
Pagina: 1