Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."
denk aan CAPS-LOCK, case-sensitive
maar ik denk dat je dat zelf ook snapt
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Lijkt me duidelijk jah....Op dinsdag 18 september 2001 16:37 schreef SWINX het volgende:
denk aan CAPS-LOCK, case-sensitive
Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."
nick = BigBoy != bigboy
weet je zeker dat je dat goed had?
Professioneel Hyves-weigeraar
Ik begrijp niet helemaal wat je hiermee bedoeld..Op dinsdag 18 september 2001 17:01 schreef WouterTinus het volgende:
nick = BigBoy != bigboy
Ik heb het password opnieuw laten mailen en daarbij heb ik als username bigboy en bij emailadres joosta@studenten.net ingevuld en ik krijg de volgende mail terug:
Hey bigboy,
Hier heb je dan eindelijk een nieuw password terug:
Username: bigboy
Password: XQfdZfU
Dus ik heb mijn username en password ingevuld maar dan geeft ie weer aan dat de username/password combo onjuist is...
Ik heb je een nieuw wachtwoord gestuurd en zelf meteen getest, dus ik garandeer je dat het werkt. Je moet wel inloggen als BigBoy, niet bigboy (gebruik dus die hoofdletters).
Professioneel Hyves-weigeraar
Yo WouterTinus hartstikke bedankt! Het werkt..Op dinsdag 18 september 2001 19:13 schreef WouterTinus het volgende:
Ik heb je een nieuw wachtwoord gestuurd en zelf meteen getest, dus ik garandeer je dat het werkt. Je moet wel inloggen als BigBoy, niet bigboy (gebruik dus die hoofdletters).
Ik had eigenlijk nog een klein vraagje kun je op GOT mijn username ook veranderen van bigboy naar BigBoy?? (als het niet te veel gevraagd is??)
Tnx
BigBoy
Verwijderd
Nee, dat kannie niet.Op dinsdag 18 september 2001 19:21 schreef bigboy het volgende:
[..]
Yo WouterTinus hartstikke bedankt! Het werkt..
Ik had eigenlijk nog een klein vraagje kun je op GOT mijn username ook veranderen van bigboy naar BigBoy?? (als het niet te veel gevraagd is??)
Tnx
BigBoy
En degenenen die dat wel kunnen doen het niet, zoek maar eens op 'veranderen username' of lees de FAQ
Ja ok dat begrijp ik maar het gaat hier niet om het compleet veranderen van een username maar alleen twee b's die B's horen te zijn.Nee, dat kannie niet.
En degenenen die dat wel kunnen doen het niet, zoek maar eens op 'veranderen username' of lees de FAQ
Ik kan natuurlijk ook opnieuw registreren onde BigBoy maar dan ben ik al mijn post kwijt en dat vind ik jammer...
net zoals bijvoorbeeld een _ verwijderen in je username, of niet Floris?Op dinsdag 18 september 2001 19:40 schreef bigboy het volgende:
[..]
Ja ok dat begrijp ik maar het gaat hier niet om het compleet veranderen van een username maar alleen twee b's die B's horen te zijn.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Dat was een foutje destijds....Op dinsdag 18 september 2001 19:46 schreef jelmervos het volgende:
[..]
net zoals bijvoorbeeld een _ verwijderen in je username, of niet Floris?
Aannames zijn fataal.
mensen... blijf nou niet zo moeilijk doenOp dinsdag 18 september 2001 19:46 schreef jelmervos het volgende:
[..]
net zoals bijvoorbeeld een _ verwijderen in je username, of niet Floris?
het kan niet. punt uit.
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Pagina: 1