Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 11:22
Mijn vraag:
Als ik een iDeal betaling wil doen log ik in op mijn ING Bankieren op mijn telefoon. Dat gaat prima, zowel met Face ID als ook gewoon met de inlog code

Probleem zit m in de betaling die je daarna moet bevestigen middels Face ID of code; de app blijft hangen, het scherm reageert nergens meer op enige aanraking. App herstarten en nogmaals proberen maakt geen verschil

Relevante software en hardware die ik gebruik:

Het gaat hier om een iPhone X, bijgewerkt naar iOS 16.7.12, ING app is ook up to date

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:

* telefoon updaten
* telefoon herstarten
* van WiFi naar 4G switchen en weer terug
* ING app herstarten en opnieuw betaling proberen te doen
* ING app verwijderen en weer installeren en activeren
* ING app updaten
* app off loaden via Settings
* notificaties van ING app toestaan

Ik kom nu iedere keer niet door de betaal bevestiging heen, erg frustrerend
Het is ook van de ene op de andere dag ontstaan.

Edit; ik heb ook nog een werktelefoon, iPhone SE 2020, op iOS 18.3, die geen problemen geeft bij dezelfde online services waar ik poog te betalen.

Hoop op suggesties

[ Voor 7% gewijzigd door TimmieN op 22-09-2025 11:21 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-09 14:48

Barrycade

Through the...

Is het bij alle betalingen of alleen een betaling naar een wat minder betrouwbare leverancier of service provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieN
@Barrycade , bij álle. Dus ook bijvoorbeeld als ik het parkeersaldo bij de gemeente Amsterdam wil ophogen.
En iedere willekeurige andere betaling ook.

Het gebeurt níet als ik van mijn ING rekening een overboeking doe naar mijn N26 rekening.

Het lijkt dus echt ergens in het samenspel tussen ING, mijn telefoon en iDeal te zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gpon
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 24-09 12:26
Heb je ING zelf al hierover geïnformeerd? Wellicht is dit een bug en hebben de ze app nog niet goed bijgewerkt om goed te werken met de nieuwste iOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieN
@gpon , liep hier dit weekend tegenaan, was ook druk met andere zaken en toen ik daar aan dacht was de klantenservice helaas al gesloten.
Maar goed punt, zal dat ook nog proberen.

Het is niet de nieuwste iOS die ik draai, en het ging ook opeens 'kapot', geen update of wat dan ook daarvoor uitgevoerd.

Edit; ik heb ook nog een werktelefoon, iPhone SE 2020, op iOS 18.3, die geen problemen geeft bij dezelfde online services waar ik poog te betalen.

[ Voor 19% gewijzigd door TimmieN op 22-09-2025 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

ZieMaar!

Moderator General Chat
Modbreak:Hoe vervelend het ook is, hier is PFSL niet voor. Je kunt hiervoor gewoon contact met de ING helpdesk opnemen. Dit topic voldoet derhalve niet aan de eisen van een topic, en gaat dus op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.