Mijn vraag:
Als ik een iDeal betaling wil doen log ik in op mijn ING Bankieren op mijn telefoon. Dat gaat prima, zowel met Face ID als ook gewoon met de inlog code
Probleem zit m in de betaling die je daarna moet bevestigen middels Face ID of code; de app blijft hangen, het scherm reageert nergens meer op enige aanraking. App herstarten en nogmaals proberen maakt geen verschil
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Het gaat hier om een iPhone X, bijgewerkt naar iOS 16.7.12, ING app is ook up to date
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
* telefoon updaten
* telefoon herstarten
* van WiFi naar 4G switchen en weer terug
* ING app herstarten en opnieuw betaling proberen te doen
* ING app verwijderen en weer installeren en activeren
* ING app updaten
* app off loaden via Settings
* notificaties van ING app toestaan
Ik kom nu iedere keer niet door de betaal bevestiging heen, erg frustrerend
Het is ook van de ene op de andere dag ontstaan.
Edit; ik heb ook nog een werktelefoon, iPhone SE 2020, op iOS 18.3, die geen problemen geeft bij dezelfde online services waar ik poog te betalen.
Hoop op suggesties
Als ik een iDeal betaling wil doen log ik in op mijn ING Bankieren op mijn telefoon. Dat gaat prima, zowel met Face ID als ook gewoon met de inlog code
Probleem zit m in de betaling die je daarna moet bevestigen middels Face ID of code; de app blijft hangen, het scherm reageert nergens meer op enige aanraking. App herstarten en nogmaals proberen maakt geen verschil
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Het gaat hier om een iPhone X, bijgewerkt naar iOS 16.7.12, ING app is ook up to date
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
* telefoon updaten
* telefoon herstarten
* van WiFi naar 4G switchen en weer terug
* ING app herstarten en opnieuw betaling proberen te doen
* ING app verwijderen en weer installeren en activeren
* ING app updaten
* app off loaden via Settings
* notificaties van ING app toestaan
Ik kom nu iedere keer niet door de betaal bevestiging heen, erg frustrerend
Het is ook van de ene op de andere dag ontstaan.
Edit; ik heb ook nog een werktelefoon, iPhone SE 2020, op iOS 18.3, die geen problemen geeft bij dezelfde online services waar ik poog te betalen.
Hoop op suggesties
[ Voor 7% gewijzigd door TimmieN op 22-09-2025 11:21 ]