Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoxz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 29-09 14:11
Christoxz in 'Eerste update in jaar voor VLC voegt dark mode toe'

Opzicht correct maar ik heb na het plaatsen een linkje met screenshot toegevoegd, in mijn mening is dat opzich dan wel weer een toevoeging op het artikel, echter door de edit van jullie is deze verwijderd..

@Bor

[ Voor 4% gewijzigd door Christoxz op 21-09-2025 11:45 ]

T.Net Creality 3D Printer Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoxz
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3EVHAgeStebnJSM_de0JbYzZoHE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3SDsI4Rc4onyrTziClgETqx3.jpg?f=fotoalbum_large

Opzich best raar dat mijn screenshot ook bewust uit mijn reactie is verwijderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

Kan de screenshot natuurlijk niet zien, maar dat zou inderdaad vreemd zijn. De toon die je gebruikt is echter wel GR materiaal, waarbij ik de actie van Bor kan begrijpen, de fixatie snap ik dan weer niet.

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoxz
Denk dat het allemaal heel snel achter elkaar is gegaan. Een minuut na het reageren (Wat zeker GR materiaal is, 100% mee eens) een screenshot van VLC in darkmode toegevoegd, wat de reactie een mix maakt van kritiek maar ook een toevoeging. Niet helemaal gewenst dat begrijp ik, maar nu lijkt het erger dan het eigenlijk was.

Maar uit de historie van wijzingen lijkt het er op dat de screenshot er bewust is uitgehaald, of dat de edit heeft plaatst gevonden op de originele reactie en het systeem dat laat zien als 2 edits van Bor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:40

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Onze edits hebben elkaar gekruist zo te zien. Dat kan gebeuren. Ik zal de link naar de screenshot even voor je terugplaatsen

@Meg Bij "geachte redactie" edits fixeren we vaak naar de 0. Dat is immers de passende score in een dergelijk geval. Het geeft direct een signaal af van de goede mod score naar anderen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:40

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Update: @Christoxz Ik heb je link terug geplaatst bij deze :)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

Bor schreef op zondag 21 september 2025 @ 14:10:
@Meg Bij "geachte redactie" edits fixeren we vaak naar de 0. Dat is immers de passende score in een dergelijk geval. Het geeft direct een signaal af van de goede mod score naar anderen.
Dag Bor, dat GR materiaal een 0 heeft is inderdaad bekend hier, ik was echter niet bekend met het feit dat het direct na een edit voorzien wordt van een fixatie, dat heb ik namelijk niet eerder gezien.

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Pagina: 1