Ik heb een Artillery Genius 3D printer, die prima werkte, waar ik laatst de standaard firmware (Marlin 1.x) heb vervangen voor Marlin 2.1.2.5 (config aangepast via VS Code en daarna gecompileerd) en TFT firmware 27.x
:strip_exif()/f/image/qLzaeoRoeXTnVqx9W5OcY4OV.jpg?f=fotoalbum_large)
Het scherm werkt prima, maar ik merk nu dat bij een grotere print het lijkt of er na de eerste (2) lagen de positie veranderd en dan weer op de (1e laag) buildplate geprint wordt. Zie onderstaande foto's:
:strip_exif()/f/image/22rKTubLSru8FeXymoezp2h1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hnIZ1Amh3FrC96qYld89VhhZ.jpg?f=fotoalbum_large)
Heeft iemand hier ervaring mee? Of kan ik beter de originele firmware opzoeken (of laatste versie 1) en die weer flashen? In Orcaslicer staat ingesteld dat er voor G-Code Marlin2 ipv Marlin (legacy) moet worden gebruikt.
:strip_exif()/f/image/qLzaeoRoeXTnVqx9W5OcY4OV.jpg?f=fotoalbum_large)
Het scherm werkt prima, maar ik merk nu dat bij een grotere print het lijkt of er na de eerste (2) lagen de positie veranderd en dan weer op de (1e laag) buildplate geprint wordt. Zie onderstaande foto's:
:strip_exif()/f/image/22rKTubLSru8FeXymoezp2h1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/CA1qcnXw73Oo4IuYeS3WF2uD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hnIZ1Amh3FrC96qYld89VhhZ.jpg?f=fotoalbum_large)
Heeft iemand hier ervaring mee? Of kan ik beter de originele firmware opzoeken (of laatste versie 1) en die weer flashen? In Orcaslicer staat ingesteld dat er voor G-Code Marlin2 ipv Marlin (legacy) moet worden gebruikt.
[ Voor 9% gewijzigd door Eraser127 op 20-09-2025 16:39 ]