Vraag

• marsmars
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 21-09 09:24
Hi all,

Ik heb op dit moment een 77inch LG77GX televisie en ben aan het nadenken om een nieuwe tv te kopen. Paar vragen:

1. Ik zit op 3 a 3.5 meter afstand van de muur en 77 inch staat goed. Kan een 83inch ook qua kijkafstand of raden jullie dit af? Wat is jullie ervaring?

2. Welke tv is nu de beste op de markt? Ik zie LG G5 (WOLED), Samsung S97F (alleen 77 inch QD oled en WOLED bij 83inch). Zijn er nog andere betere opties?

3. Of adviseren jullie om nog een jaar te wachten en hopen dat er een QD Oled op de markt komt van 83inch?

Hoor graag!

Marcel

Alle reacties

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 23:01
Waarom wil je een nieuwe tv?

Dit is trouwens al je 3e topic over een nieuwe tv, en nog geen jaar geleden zei je dat je nog 3 jaar ging wachten ;)
marsmars schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 12:57:
Thanks! Ik ga mijn huidige tv dan met plezier houden 😀👍. Over 3 jaar eens kijken wat er dan weer is :)

[ Voor 86% gewijzigd door Hahn op 20-09-2025 15:56 ]

The devil is in the details.

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:40

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Beste @marsmars Het is niet de bedoeling om op 2 opeenvolgende dagen vrijwel exact hetzelfde aankoopadviestopic te starten. Tevens staan ze op het verkeerde deel van het forum.

Ik verwijs je naar Beeld en geluid koopadvies waar je één nieuw topic mag starten over deze aankoopvraag

Vul daarbij ook uitgebreid het onderstaande format in, wat je te zien krijgt als een nieuw aankoopadviestopic start.
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Hoe beter jij ons van informatie voorziet, hoe beter de antwoorden zullen zijn die je krijgt.
Laat daarbij ook zien wat je inmiddels zelf al onderzocht hebt, want we verwachten meer inzet dan alleen een boodschappelijstje of vraagdump. De meeste Tweakers hebben geen glazen bol, dus 'verwachten julie dat er nog X of Y komt in de toekomst', leidt meestal nergens naar ;)

Your Friendly Neighborhood Moderator

Dit topic is gesloten.