ik kan hem daar nl. niet vinden!
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Op dinsdag 18 september 2001 16:28 schreef BtM909 het volgende:
Zit het bestand "style_invoer.css" ook in de dir. rick?
ik kan hem daar nl. niet vinden!
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Is het unix of nt-gebaseerde hosting, want het kan case-sensitive zijn!
Overall tip: Alle bestanden gebruiken en uploaden in kleine letters!
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Hier krijg ik sowieso een 404 Error.Op dinsdag 18 september 2001 16:21 schreef rickmans het volgende:
URL: http://www.osrdh.org/rick/ndb_inbox_invoer.php3
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
misschien handiger om gewoon de 8.3 regel aan te houden (soms 8.4
Want het kan sowieso irritant zijn om een linkje (MET DE HAND) aan te passen naar weet_ik_veel_waar_dit_bestand_ook_all_weer_zit.htm
Verwijderd
Op dinsdag 18 september 2001 16:48 schreef OkkE het volgende:
[..]
Hier krijg ik sowieso een 404 Error.
eeh, dit voegt veel toe aan deze postOp dinsdag 18 september 2001 16:56 schreef J-roen het volgende:
[..]
[/nag]
of aan de index.
Hoe zit dat ook alweer, je moet dacht ik alle afwijkende bestandsextensies toevoegen.
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
Onder een steen geleefd dan maar ;-)