• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13:12
Volgend jaar gaan wij eindelijk een reis maken door west Amerika. Daar hoort ook een actie/360 camera bij.
En ik kwam er achter dat er wel heel veel keus is qua actie/360 camera. Na veel te hebben gelezen en veel filmpjes op YouTube te hebben bekeken heb ik er nog 2 over.

DJI osmo 360
Insta 360 GO Ultra
Tuurlijk zitten hier prijsverschillen tussen, maar ik vond de GO Ultra lekker klein en makkelijk mee te nemen of vast te klikken op iets.
Ik/wij zullen de camera's waarschijnlijk alleen gebruiken voor op vakanties. Gewoon thuis mee nemen om iets te filmen zullen wij (denk ik) niet gauw doen. Dat is ook een van de reden dat de GO ultra er tussen zit.
Mijn vraag is dus eigenlijk zou de 360 GO Ultra voor mij voldoende zijn? Of kan ik beter voor de iets duurdere gaan omdat je daar op ten duur meer kan uithalen en gewoon mooiere filmpjes maakt ??

Al zal ik voor de DJI osmo 360 wachten tot Black Friday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Is het voor reisvlog of ga je een hele actieve vakantie beleven?

Niet dat ik je verder kan adviseren, maar dat lijkt me het enige gebruiksdoel voor dit soort camera's. Heb je wat anders voor ogen, kun je wellicht beter naar een normale camera kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13:12
We gaan veel wandelen in de bergen., paardrijden (rustig). Heb vooralsnog niks anders voor ogen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:18
Bedenk even goed of je ook uitgebreid daarna wil gaan zitten editen en dergelijke, een 360 graden actioncam levert niet meteen een film af die je kan laten zien aan de familie (tot zover ik weet). Zolang je niet echt gekke action-zaken gaat doen kan je volgens mij ook prima met een reguliere camera of goede telefoon filmen, ik denk dat je daar minder werk in zal hoeven te steken. Ik vraag me af of je met een 360 graden cam echt iets toevoegt.... maar dat is alleen maar mijn mening. Sorry dat ik verder even niets heb toe te voegen.