☀️ 8 x 430wp op zuid | ☀️ Huawei SUN2000-3KTL-L1 | 🔋 2 x Marstek Venus-E BMS: 155, EMS: 216 | 📱 Home Assistant | 🚗 Kia EV6-LR 2024 |🔌 Delta 8/8
Vraag
Beste antwoord (via WargamingPlayer op 18-09-2025 23:25)
[ Voor 10% gewijzigd door PeaceNlove op 18-09-2025 19:42 ]
Alle reacties
[ Voor 10% gewijzigd door PeaceNlove op 18-09-2025 19:42 ]
Fraai is anders, maar om er nu radeloos van te worden…?
Vermoed dat er iets in de CSS zit wat Safari oppakt en denkt slim mee om te gaan.
Dus misschien kan Dev van tweakers hier naar kijken om het minder irritant te maken?
Ik zie dit ook gebeuren op een ander forum waar ik lid van ben, alleen dan ik geen interacties doen via die balk.
[ Voor 16% gewijzigd door djmuggs op 18-09-2025 20:25 ]
ICE ICE Baby
Het probleem is, dat het over de buttons zit van heel veel applicaties welke ik gebruik. Die bal met die pijltjes is niet zo een issue, maar die url die wordt weergegeven is gewoon irritant.renegrunn schreef op donderdag 18 september 2025 @ 19:53:
Welkom in iOS 26! Dit is zoals het bedoeld is
Fraai is anders, maar om er nu radeloos van te worden…?
Ik kan mij voorstellen dat bij zelden gebruik het niet erg is, maar ik moet een kleine 50 keer per dag het toetsenbord weg klikken omdat dat ding er voor zit.
Maar met pijn in mijn hart heb ik een andere oplossing gevonden:
- Edge +
- Shiftkey
[ Voor 17% gewijzigd door WargamingPlayer op 18-09-2025 23:35 ]
☀️ 8 x 430wp op zuid | ☀️ Huawei SUN2000-3KTL-L1 | 🔋 2 x Marstek Venus-E BMS: 155, EMS: 216 | 📱 Home Assistant | 🚗 Kia EV6-LR 2024 |🔌 Delta 8/8
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Over mijn input text en op sommige sites op de buttons onder de input text. Zoals tijdens dit typen. Dan kan je zien dat deze tekst niet leesbaar is.Toppe schreef op zondag 21 september 2025 @ 18:08:
Ik heb aardig wat applicaties maar geen één waar die balk in de weg zit, behalve in Safari. Waar zit die knop overheen dan?
WargamingPlayer schreef op zondag 21 september 2025 @ 18:43:
[...]
Over mijn input text en op sommige sites op de buttons onder de input text. Zoals tijdens dit typen. Dan kan je zien dat deze tekst niet leesbaar is.
[Afbeelding]
Hij plakt hem er hier gewoon onder, geen last van jou issues…
Scroll je hem niet stiekem naar boven, bij mij kan ik hem op “sommige” sites naar boven scrollen voordat ik ga typen, maar dat is een extra actie die je moet doen. Maar ik heb een aantal sites van het werk waar dat niet kan, en dan zit dat balkje net verkeerd.Toppe schreef op zondag 21 september 2025 @ 18:44:
[...]
Hij plakt hem er hier gewoon onder, geen last van jou issues…
[Afbeelding]
Nee hoorWargamingPlayer schreef op zondag 21 september 2025 @ 19:23:
[...]
Scroll je hem niet stiekem naar boven, bij mij kan ik hem op “sommige” sites naar boven scrollen voordat ik ga typen, maar dat is een extra actie die je moet doen. Maar ik heb een aantal sites van het werk waar dat niet kan, en dan zit dat balkje net verkeerd.
Ik vraag me af of zit overhaupth wel met CSS opgelost zou kunnen worden, @crisp?
[ Voor 7% gewijzigd door Toppe op 21-09-2025 19:46 ]
Wanneer ik in de tekstbox klik dan staat de tekstbox achter de URL en niet zoals bij jou. Het popt up en de url staat gewoon over de onderste regel heen. De tekst onder de tekstbox staat ook onder de balk boven het toetsenbord.Toppe schreef op zondag 21 september 2025 @ 19:35:
[...]
Nee hoor
[YouTube: 21 September 2025]
Ik vraag me af of zit overhaupth wel met CSS opgelost zou kunnen worden, @crisp?
Dit is op de iPhone 12 mini, iPhone 14 en iPhone 16.
Voor een replay moet ik dus:
1. Eerst naar boven scrollen om te quoten. Dan staat de tekstbox open en half onder het toetsenbord.
2. Daarna klik ik in textbox om deze actief te maken.
3. Moet ik dus nu eerst met mijn duim het scherm omhoog scrollen.
4. Ik moet onderin klikken om de cursor op juiste plaats te zetten. (Bij een nieuwe post is dit niet nodig)
5. Ik kan typen maar moet nogmaals scrollen.
Met oude IOS hoefde ik stap 3 en 4 niet te doen en stond de cursor altijd direct op de goede plaats en hoefde ik nooit te scrollen. Daarbij was die overlay er ook niet.
Zo te zien is dit een of andere vorm van bescherming tegen overlay attacks? Ik ben bang dat je daar als website middels css geen invloed op kan uitoefenen...Toppe schreef op zondag 21 september 2025 @ 19:35:
[...]
Intentionally left blank
:strip_exif()/f/image/f4aK0yR4iNX3WTmGDmyQC9EM.jpg?f=fotoalbum_large)