Wij hebben veel betonklinkers op ons perceel liggen (20 x10 x 8 cm). Nu is er de optie om de betonklinkers naar de stort te brengen of deze te gaan hergebruiken als vloer in de kruipruimte.
Zelf ben ik nog nooit een bestrate kruipruimte tegen gekomen (misschien heeft dit een reden?) Daarom ben ik gaan nadenken naar redenen om de kruipruimte wel / niet te bestraten. Hieronder een overzicht van gedachten die revue passeren.
Wel bestraten:
Zelf ben ik nog nooit een bestrate kruipruimte tegen gekomen (misschien heeft dit een reden?) Daarom ben ik gaan nadenken naar redenen om de kruipruimte wel / niet te bestraten. Hieronder een overzicht van gedachten die revue passeren.
Wel bestraten:
- Kosten besparing met betrekking tot geen kosten voor het traject stort
- Een mooi bestrate kruipruimte
- Prettiger ruimte om in te werken door bestrating?
- Minder vocht in de kruipruimte doordat de betonklinkers minder snel vocht opnemen / langer vasthouden (?)
- Bestraten kost tijd en moeite (hoeft niet in één keer klaar)
- Hoogte verlies van 8 cm (door de hoogte kruipruimte is nog steeds prima toegankelijk en te navigeren)
- Een onprettige ruimte om in te werken door bestrating? (stenen zijn hard en zand is zachter)
- Vocht of andere problemen doordat de betonklinkers minder snel vocht opnemen / langer vasthouden?