[Win98SE]Werkbalk labels wrappen niet goed*

Pagina: 1
Acties:

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-09 16:22
Ik heb een nieuwe Windows 98 SE geinstalleerd op een nieuwe HD, maar nu zie ik dat de werkbalk knoppen in Windows Verkenner niet goed zijn. De tekstlabels worden niet op de goede plek afgebroken. Zie plaatje

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/ejmeijer/rottewerkbalk.jpg

In m'n oude Windows 98 SE zijn de knoppen gewoon breder zodat alle tekst er in past. Ook zo raar is dat 'Bovenliggende map' daarin helemaal niet zo heet, maar het heet 'Omhoog'. Ik heb in c:\windows naar bestanden met inhoud 'ovenligg' gezocht en ook in het register, maar niks gevonden.

Weet iemand of dit een registry tweak is en zo ja hoe deze heet, waar die zit en welke waarde ik 'm kan geven ?

Ik weet niet of 't hier aan kan liggen maar ik heb in de nieuwe Windows IE6 geinstalleerd en op de oude staat nog IE501

• Eegee
Niemand ?

Heet bij iemand nou die knop ook 'Bovenliggende map' en niet 'Omhoog'? Misschien dat er in het Engels ook twee benamingen zijn ?

De standaard werkbalk gebruikt eigenlijk gewoon niet de volle breedte van het verkenner venster, waardoor de knoppen zo raar worden afgekort. Maar ik snap niet waarom dat zo is. Ik zoek me wezenloos.

• Eegee
Probleem opgelost, ligt inderdaad aan IE6 NL. Ik heb de vorige versie van IE hersteld en nu is het weer normaal. Voorlopig nog effe geen IE6...

Verwijderd

Er is een servicepack voor IE 6 uitgekomen, misschien zit daar een fix in

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10
OS aan titel toegevoegd, dringend verzoek om liever je reactie te editen als je binnen 24 uur wat aan je topic wilt toevoegen.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023