Goedendag,
even de situatie kort uitleggen. Ik heb akoestische panelen gekocht voor op de slaapkamer (zolder).
In het wandpaneel wil ik aan beide kanten van het bed een wandcontactdoos en een dubbele schakelaar in 1 frame plaatsen.
Een dubbele schakelaar voor: 1 x nachtlamp en 1 x voor de plafondlamp welke ik in hotelschakeling wil hebben, en dus niet het nachtlampje.
...
ik heb 2 x Jung 509U Wissel/wisselschakelaars gekocht en natuurlijk 2 wandcontactdozen, maar het gaat even om het aansluiten van de wisselschakelaars.
Er staan, voor mij in iedergeval, geen duidelijke symbolen op de schakelaars welke draden waar komen.
Dus mijn vraag is, wie mij duidelijk kan uitleggen welke draden waar horen.
Alvast heel erg bedankt.
Hieronder de schakelaar waar ik het over heb:
:strip_exif()/f/image/G0WxxFGQiw99q4yzt9yycERK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7RusGQctBHn3fb4vuFarg6Ao.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wQWuc7UtZHkKZCIqNjLns142.jpg?f=fotoalbum_large)
Meer technische installatie wordt het niet => schopje naar DEI
even de situatie kort uitleggen. Ik heb akoestische panelen gekocht voor op de slaapkamer (zolder).
In het wandpaneel wil ik aan beide kanten van het bed een wandcontactdoos en een dubbele schakelaar in 1 frame plaatsen.
Een dubbele schakelaar voor: 1 x nachtlamp en 1 x voor de plafondlamp welke ik in hotelschakeling wil hebben, en dus niet het nachtlampje.
...
ik heb 2 x Jung 509U Wissel/wisselschakelaars gekocht en natuurlijk 2 wandcontactdozen, maar het gaat even om het aansluiten van de wisselschakelaars.
Er staan, voor mij in iedergeval, geen duidelijke symbolen op de schakelaars welke draden waar komen.
Dus mijn vraag is, wie mij duidelijk kan uitleggen welke draden waar horen.
Alvast heel erg bedankt.
Hieronder de schakelaar waar ik het over heb:
:strip_exif()/f/image/G0WxxFGQiw99q4yzt9yycERK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7RusGQctBHn3fb4vuFarg6Ao.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wQWuc7UtZHkKZCIqNjLns142.jpg?f=fotoalbum_large)
Meer technische installatie wordt het niet => schopje naar DEI
[ Voor 1% gewijzigd door Septillion op 17-09-2025 19:27 ]