Vraag

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13:54
Compacte iPhone om de iPhone 13 mini op te volgen

Budget ongeveer max 1200 euro

Merk voorkeur, Apple iPhone
Ik wil hierna ook weer een iPhone. Ik vind iOs voor de app makkelijk/ fijn in gebruik.

toelichting

Mijn huidige iPhone 13 mini doet het not goed. Maar hij is niet meer de snelste. De accu was nooit opvallend en ik kijk rond voor de opvolger. Bij de iPhone 17 generatie helaas geen mini versie. Ik zal dus mogelijk genoegen moeten nemen met een telefoon die groter is. Hebben jullie tips?

Zijn hier nog Tweakers die hun iPhone 13 mini hebben vervangen voor een telefoon daarna? Wellicht een iPhone 16 pro? Ik weet het niet precies.

Alvast bedankt voor het meedenken

Beste antwoord (via MetalSonic op 18-09-2025 19:01)

• Miyazono
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 17:45
Ik ben zelf van een 12 Mini naar een 15 Pro Max gegaan wat een heel groot verschil is, maar ik heb er absoluut geen spijt van, is eigenlijk best wel fijn zo'n groot scherm :P
Naar een 17 gaan zal in het begin even wennen zijn met het formaat maar na een paar weken merk je er wss niet zo veel meer van gok ik.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:59

nelizmastr

Goed wies kapot

Ik ben van een 13 mini naar een gewone iPhone 16 gegaan. Dat bevalt me ook uitstekend. Ja hij is wel degelijk groter, maar je hebt helaas niets te kiezen als je op iOS wilt blijven. De iPhone 17 is niet/nauwelijks fysiek groter dan de 16.

Qua mini's was de 13 mini de laatste, dus er zijn geen tussenmodellen.

[ Voor 13% gewijzigd door nelizmastr op 17-09-2025 16:51 ]

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Miyazono
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 17:45
Ik ben zelf van een 12 Mini naar een 15 Pro Max gegaan wat een heel groot verschil is, maar ik heb er absoluut geen spijt van, is eigenlijk best wel fijn zo'n groot scherm :P
Naar een 17 gaan zal in het begin even wennen zijn met het formaat maar na een paar weken merk je er wss niet zo veel meer van gok ik.

• MetalSonic
Bedankt voor jullie reacties.

Ik heb in de afgelopen dagen ook de recencies van de Tweakers frontpage gecheckt en ik weet het nu voor mijzelf. Ik ga nog even door met de 13 mini en wanneer ik naar de volgende wil dan wordt het de iPhone 17. De standaard/ goedkoopste versie van die launch is al een mooie upgrade ten op zichte van mijn 13.

Dat hij een veel groter formaat heeft zal even wennen zijn maar dat komt ook wel goed. Voor meenemen vervelender maar voor browsen en youtube en netflix natuurlijk best fijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:14

br00ky

Moderator Harde Waren
Geen idee wat dit met computer hardware te maken heeft. Schopje naar KST.

• MetalSonic
Heeft inderdaad niks met computer hardware te maken. Bij het maken van het topic had ik beter moeten kijken voor het juiste subforum @br00ky

Edit: Nog andere mensen die een iPhone 13 mini hebben en hem mogelijk vervangen?

[ Voor 22% gewijzigd door MetalSonic op 18-09-2025 19:02 ]

Pagina: 1