Kheb een geforce 2 mx400 gekocht, blijkt dat als ik em test met het programma 3dmark dat ik een score van 1400 heb wat normaal gesproken rond de 3000 ligt, die TNT2 die ik eerst had was nog sneller!!!!!!!! HOE IS DIT MOGELIJK? of zou er mogelijk hardware kapot zijn?????????????
Verwijderd
Geef eerst eens wat meer informatie (CPU, geheugen, moederboard etc etc etc tot versie van windows aan toe)
zo kunnen we er niks mee!
zo kunnen we er niks mee!
3Dmark maakt niet zalig en is een rukprogramma naar mijn idee en de scores kloppen meestal van geen kant!
Verwijderd
Nou nou...kan dat niet wat minder?Op dinsdag 18 september 2001 15:43 schreef SilverZeven het volgende:
3Dmark maakt niet zalig en is een rukprogramma naar mijn idee en de scores kloppen meestal van geen kant!
3dmark is helemaal geen slecht programma.. het geeft een aardig beeld hoe je configuratie presteert met spellen.
nou ik heb een amd k7 700 thunderbird 128 mb intern geheugen en windows 98 ik snap er werkelijk niks van
!!!
!!!
Ik vind het echt een rukprogje en weet je waarom?
Mijn nieuwe GF2MX presteerde meer dan 1000 punten LAGER dan het standaard 8mb kaartje wat erin zat!
Mijn nieuwe GF2MX presteerde meer dan 1000 punten LAGER dan het standaard 8mb kaartje wat erin zat!
ok het programma deugt misschien ook niet maar dat maakt verder ook geen fuck uit want het beeld dat schokt erover met m'n geforce 2, nou dat kan toch helemaal niet !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat voor moederbord heb je? Als je een VIA chipset op je moederbord hebt zou ik proberen om de VIA Drivers ff te instaleren!
Verwijderd
Dan moet je wel ff zeggen wel OS je hebt... Want ik heb ook een GF2MX en met 3DMark 2001 was mijn score ook onder de 1000 met Windows 2000. En nu onder XP Prof (ook built on NT-technologie toch?) zit ik net onder de 3000. Maar het ligt ook lichterlijk aan welke drivers je hebt.Op dinsdag 18 september 2001 15:49 schreef SilverZeven het volgende:
Ik vind het echt een rukprogje en weet je waarom?
Als je Windows 98/ME hebt, dan is de score wel laag. Heb je er zélf trouwens last van tijdens het gamen? Zoniet, dan moet je niet op 3DMark's scores letten, gewoon lekker verder gamen
Anders moet je kijken of de configuratie van je AGP port goed is ingesteld.
Bij mij schokt het beeld ook wel met die test als ik hem in 32Bit 640*480 draai. Ik heb een P3-450 128mbram GeForce 2mx 32mb-ddr van creative.
edit:
Ik had dezelfde OS enzo
Ik had dezelfde OS enzo
Heb je niet een MX-200 ?????? En welke 3dmark gebruik je dan 2000, 2001 ? Ik scoor 1800-2000 in 2001. Met een MX400
cpu 650
Ow jah, dload coolbits ff, om te kijken of je mem wel op de goede snelhied draait.
Ik heb zo'n cheap-ass kloontje, die liep standaard maar op 140 Mhz
Als je die dan naar 175 of 200 (als dat lukt) zet , dan merk je dat echt wel
cpu 650
Ow jah, dload coolbits ff, om te kijken of je mem wel op de goede snelhied draait.
Ik heb PRECIES het zelfde probleem gehad alleen was mijn score nog lager. kijk ff waar je agp op staat bij mij stond ie namelijk op 1x en hij kon op 2x en toen was alles opgelost
Appetoe
Appetoe
Ik heb nu de Via onderdelen geinstaleerd, nu vraag ik mij iets af. in de bios staat: AGP 4x drive strenght en die staat nu op AUTO maar moet die op manual? en als ik em op manual zet dan staan er letters... een C en een F en dan kan ik ook nog kiezen tussen 1 tot 8 en een paar letters maar wat moet ik doen?
Kheb een mx gehad en die deed het beter dan een normale GF2 overclocked --> 190/210 en daar haalde ik in 3d Mark 2000 iets van 3000 points meeOp dinsdag 18 september 2001 16:00 schreef KillerAce_NL het volgende:
Heb je niet een MX-200 ?????? En welke 3dmark gebruik je dan 2000, 2001 ? Ik scoor 1800-2000 in 2001. Met een MX400
cpu 650
Ik heb nu even een eigen nickname en wat voor computer ik heb dat staat erbij maar ik weet zeker dat ik een mx400 heb maar hoe zit dat met mijn berichtj die gaat over de bios want daar kom ik nog niet uit, ik heb geen idee of ik dat zomaar kan veranderen.
AMD Athlon 3200,Nvidia 7800GS AGP,1024mb 400mhz, WinXP
Pagina: 1