Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35613

Topicstarter
Ik heb een probleem met de verbinding tussen m`n nokia 8210 en m`n laptop (Toshiba Satellite pro 430CDT).
Ik wil graag met behulp het programmaatje logomanager ringtones en plaatjes versturen naar m`n telefoon.
Ik heb van alles geprobeerd maar het lukt niet om met logomanager verbinding te maken met de telefoon. Ik heb wel verbinding met de ir-driver van de laptop, als ik met m`n telefoon de IR activeer en hem dan voor de IR-poort van de laptop leg dan herkent hij hem wel. Er staat dan in de infrared monitor Available infrared devices in range: Nokia 8210. Dat werkt dus wel. Als ik dan logomanager opstart staat er linksonderin gewoon Not Connected!
Ik heb ook geprobeerd om de Nokia PC suite voor nokia 8210 (te downloaden op de site van nokia) te installeren. Dit programma kan m`n telefoon ook niet vinden???
De infrarood die in de laptop zit is een Generic Ir serial Port(com3)
Wie weet hoe het wel moet?? moet ik soms andere drivers installeren???
Alvast bedankt voor eventuele oplossingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Weet er niemand een oplossing???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ederooij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 22:30

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

Heb je de instelling voor je infrarood goed ingesteld in logomanager? Je kan kiezen uit 2 opties, welke weet ik niet precies meer heb het nu ff niet hier. Maar daar lag het bij ook eens aan.

Bennie gek, ben een koe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Het maakt niet uit welke setting van logomanager ik gebruik, het programma herkent hem niet. Ik snap er helemaal niks van???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-06 16:22
probeer es een andere versie van logomanager..

ik ben zelf ook dagen bezig geweest om het spul werkend te krijgen... (nokia 6210)

Have a wheelie good weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Probleem opgelost, het lag aan logomanager. Ik heb twee andere versies geprobeerd en de tweede werkte. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ederooij
  • Laatst online: 15-05 22:30

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

Ik heb nu XP draaien en probeer het net te installeren, maar hier draait versie 1.1.9 en 1.2.2 niet onder. Welke versie heb jij draaiend gekregen, want ik heb nu hetzelfde probleem. Misschien ook gelijk een link? Is shareware dus maakt niet uit.

Bennie gek, ben een koe!

• Campos
  • Laatst online: 05-06 10:05
Op dinsdag 18 september 2001 20:03 schreef lummel het volgende:
Probleem opgelost, het lag aan logomanager. Ik heb twee andere versies geprobeerd en de tweede werkte. Bedankt!
Welke versie Logomanager gebruik jij?
Ik versie 1.2.2 en die werkt ook niet onder mijn XP install, heb dezelfde foon. bvd.

• Campos
  • Laatst online: 05-06 10:05
Iemand anders deze combi ook aan de praat gekregen?

...

Anyone...?
Pagina: 1