Filteren op kleur in Moederborden?

Pagina: 1
Acties:

• mszwolle
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-12 16:23
Hoihoi,

Er is voor zover ik weet geen mogelijkheid om te filtreren op kleur in het Moederborden overzicht. Zelfs bij Monitoren kan dit wel. Is het mogelijk om dit toe te voegen? Witte builds en daarom witte moederborden zijn steeds meer gewild (ik heb er zelf één en ben bezig om er 2 samen te stellen voor kennissen) waardoor dit erg makkelijk zou zijn.

-Tim

Edit: Bij Behuizingen is het ook zo dat Kleur apart in de filterlijst staat terwijl bijna onderaan het kopje "Gewicht en kleur" bestaat, waar kleur vervolgens dus niet onder is vermeld. Da's wel verwarrend en een beetje vreemd natuurlijk.. :9

[ Voor 25% gewijzigd door mszwolle op 17-09-2025 22:09 ]

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:51

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@mszwolle Vanaf nu is het mogelijk om bij moederborden de kleur in te vullen. Ik heb dat voor de populairste borden vast gedaan (~180 stuks), vanaf nu vullen we het standaard in bij moederborden die we nieuw toevoegen.

Mbt je opmerking over het kopje, dat komt omdat deze naam ook wordt gebruikt op de pagina met de specificaties. Omdat we de kleur belangrijk genoeg vinden om standaard uitgeklapt te hebben en daarmee ook boven de standaard ingeklapte velden, klopt het bij de filters inderdaad niet. Helaas is het voor nu even niet anders.

• mszwolle
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-12 16:23
@Glaanie Held! Top dat je er in ieder geval op terugkomt. Denk dat veel mensen hier wel blij mee zullen zijn.

En wat betreft de behuizing, achja, het is het puntje op de i. Het is in ieder geval mogelijk om een filter toe te passen. Dat het filter dan niet helemaal op de juiste plek staat, jammer dan.. :)