Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem is voor mijn zusje en gaat over van een Playstation 5 naar een PC. Denk aan spellen als Call of Duty, Borderlands 4, fortnite en in de toekomst gta6.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ze wil onder de 1000 euro blijven, het liefst rond de 800 euro. Ik heb al wat rondgekeken en ook een lijstje in elkaar geklikt met prijs/kwaliteit (tot zover mij bekend) in het oog gehouden, echter kom ik niet op de 800 euro uit, ik neig eerder tegen de 900 euro.
Ze vind het prima om over een paar jaar een upgrade te doen (CPU/GPU).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ze heeft al een 1080p 200hz scherm en randapparatuur kan buiten beschouwing gelaten worden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een compleet systeem, maar geen gekke dingen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, geen voorkeur. Ik ben wat bekender met AMD CPU's momenteel en ben totaal niet o pde hoogte van de AMD GPU's, maar heb begrepen dat deze wel beter zijn Prijs/Kwaliteit (bang for buck)..
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moet niet als een motor klinken natuurlijk, maar het geluid moet bij de prijs passen.
Ga je overklokken?
Ze zou het liefst op HIGH alles willen spelen, maar dat kun je niet verwachten met dit budget.
Wat verwacht je van ons?
Een check of de componenten bij elkaar passen en wellicht nog wat tips om geld te besparen of "leukere" componenten. Het gaat hier om een zo snel mogelijke PC op een budget. Op een later moment het eea upgraden is meegenomen in het initiele lijstje.
Initieel lijstje zie hieronder
Het systeem is voor mijn zusje en gaat over van een Playstation 5 naar een PC. Denk aan spellen als Call of Duty, Borderlands 4, fortnite en in de toekomst gta6.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ze wil onder de 1000 euro blijven, het liefst rond de 800 euro. Ik heb al wat rondgekeken en ook een lijstje in elkaar geklikt met prijs/kwaliteit (tot zover mij bekend) in het oog gehouden, echter kom ik niet op de 800 euro uit, ik neig eerder tegen de 900 euro.
Ze vind het prima om over een paar jaar een upgrade te doen (CPU/GPU).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ze heeft al een 1080p 200hz scherm en randapparatuur kan buiten beschouwing gelaten worden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een compleet systeem, maar geen gekke dingen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, geen voorkeur. Ik ben wat bekender met AMD CPU's momenteel en ben totaal niet o pde hoogte van de AMD GPU's, maar heb begrepen dat deze wel beter zijn Prijs/Kwaliteit (bang for buck)..
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moet niet als een motor klinken natuurlijk, maar het geluid moet bij de prijs passen.
Ga je overklokken?
Ze zou het liefst op HIGH alles willen spelen, maar dat kun je niet verwachten met dit budget.
Wat verwacht je van ons?
Een check of de componenten bij elkaar passen en wellicht nog wat tips om geld te besparen of "leukere" componenten. Het gaat hier om een zo snel mogelijke PC op een budget. Op een later moment het eea upgraden is meegenomen in het initiele lijstje.
Initieel lijstje zie hieronder
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 7500F Tray | € 126,19 | € 126,19 |
1 | Moederborden | Gigabyte B650M D3HP AX | € 122,98 | € 122,98 |
1 | Videokaarten | Sapphire Pulse Radeon RX 9060 XT 16GB | € 376,30 | € 376,30 |
1 | Behuizingen | XPG VALOR MESH Zwart | € 66,63 | € 66,63 |
1 | Processorkoeling | Arctic Freezer 36 (Black) | € 32,29 | € 32,29 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3636F16GX2-FX5 | € 94,13 | € 94,13 |
1 | Voedingen | Cooler Master MWE GOLD 650 V3 ATX 3.1 Non-Modular | € 70,70 | € 70,70 |
1 | Interne SSD's | WD Blue SN5000 1TB | € 65,13 | € 65,13 |
1 | Overclocking | Arctic MX-4 Thermal Compound (4g) | € 9,95 | € 9,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 964,30 |