Hallo allemaal! Graag wil ik mijn Golmar T710-R vervangen door de Golmar T590 VD, maar ik kom er niet uit met de bedrading. Het zijn beide analoge toestellen (toch?) dus volgens mij zou het wel moeten kunnen… Wie weet raad?
Vraag
Alle reacties
Dat gaat niet werken, je nieuwe toestel is voor een bussysteem. (Zie ook dipswitches, die zijn er om adres in te stellen)
Als mijn ervaring me niet in de steek laat zou je de binnenwerken wel uit kunnen wisselen.
Als mijn ervaring me niet in de steek laat zou je de binnenwerken wel uit kunnen wisselen.
[ Voor 58% gewijzigd door Joost075 op 16-09-2025 21:52 ]
Bedankt voor je antwoord! Het gaat me om de volumeknop die op het nieuwe toestel zit. (Bel zachter en vooral ook UIT). Maar als je de binnenwerken verwisselt, komt die functie neem ik aan te vervallen?
Klopt inderdaad. Weet zo snel geen toestel waar dat wel kan ook...Inna22 schreef op woensdag 17 september 2025 @ 06:25:
Bedankt voor je antwoord! Het gaat me om de volumeknop die op het nieuwe toestel zit. (Bel zachter en vooral ook UIT). Maar als je de binnenwerken verwisselt, komt die functie neem ik aan te vervallen?