Toon posts:

Ni-MH notebook accu

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Even een vraag, bestaat er voor de batterijen van een notebook, in mijn geval een Ni-Mh batterij zo'n hele grote uit een Acer notebook, een apart laadstaion? ik heb namelijk 2 batterijen, en het zou wel makkelijk zijn als ik er 1 kon laden en 1 kon gebruiken. Alvast bedankt!!!

R

Verwijderd

voor zover wij weten niet, maar misschien zou je eerst even naar de lokale computerboer toe kunnen stappen, die hebben meestal bergen folders over de meest onbekende dingen, waarvan je niet eens wist dat ze bestonden.

verder zou je even een aantal sites kunnen nachecken, bijv. aac.acer.com oid

heb er ooit trouwens wel een gezien van compraq, maar weet niet of dat een originele was, of gewoon met een omgebouwd trafootje (misschien een idee om deze vraag ooit nog eens te stellen in het dhoc&cm forum die weten wel raad met weerstanden en spanningen e.d.

wij wensen je in ieder geval veel succes bij je zoekactie :7

• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Heb eens iemand in de weer gezien met een acculader maar weet niet wat voor merk laptop dat was (vaag merk). Ze zijn er dus wel kijk hier maar eens: http://www.laptopmania.com/laptop/acpower/pf10470.shtml . Volgende keer even type laptop posten zou handig zijn... Je kan natuurlijk ook even vragen aan de wijze electroheren hier hoe je zoiets zelf kan maken... moet te doen zijn!

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5