Hallo, na 11 jaar mijn eerste pc hier samengesteld en gebouwd te hebben is het tijd voor een nieuwe. Ik heb alleen geen tijd en zin om me uren te verdiepen wat de beste specs en onderdelen zijn. Ben wel bereid deze eventueel zelf te bouwen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Heel simpel. Ik wil er op kunnen gamen in 1440p. Games zoals Warzone, apex legends, LoL, maar ook nieuwe games zoals bf6 en gta 6
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 2.000 maar alles daaronder is mooi meegenomen. 2k is te rechtvaardigen als het veel oplevert. Dus om en nabij de 1.5k is ook prima.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
1440p monitor, muis en toetsenbord heb ik al.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Amd of Nvidia boeit me niet.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil geen tijd verspillen aan benchmarks vergelijken maar gewoon iets kopen in elkaar draaien en gamen zodat ik de komende jaren weer vooruit kan.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Heel simpel. Ik wil er op kunnen gamen in 1440p. Games zoals Warzone, apex legends, LoL, maar ook nieuwe games zoals bf6 en gta 6
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 2.000 maar alles daaronder is mooi meegenomen. 2k is te rechtvaardigen als het veel oplevert. Dus om en nabij de 1.5k is ook prima.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
1440p monitor, muis en toetsenbord heb ik al.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Amd of Nvidia boeit me niet.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil geen tijd verspillen aan benchmarks vergelijken maar gewoon iets kopen in elkaar draaien en gamen zodat ik de komende jaren weer vooruit kan.