V&A Wishlist / advertentie alert

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZwolschBalletje
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-09 23:23
1. Welk probleem ervaar je?
Ik ben op zoek naar een tweedehands telefoon op de V&A, heb wel grofweg wat features die ik belangrijk vind maar niet één specifiek model dat ik per se wil hebben. En ik wil graag toeslaan op het moment dat iemand een nieuwe advertentie daarvoor plaatst die in mijn ogen ‘value for money’ biedt.

2. Waarom is dat een probleem?
Ik kan een Pricewatch alleen instellen voor een specifiek product, bijvoorbeeld een iPhone 16 pro met 256GB geheugen in het zwart, maar niet op basis van de filters die ik in V&A kan instellen. En als ik voor alle telefoons en alle kleuren en uitvoeringen een Pricewatch moet instellen, dan ben ik in 2026 misschien klaar. Marktplaats biedt die optie wel, en daardoor vind ik toch vaak daar wat ik zoek, terwijl ik het liever via T.net koop.

3. Hoe vaak loop je er tegenaan?
Elke keer als ik een product in V&A wil zoeken, maar niet direct een buitenkans zie. Concreet zo’n 6-10x per jaar.

4. Hoe ziet de ideale oplossing er voor jou uit?
Als ik in V&A snuffel en een aantal filters heb ingesteld, een knop ‘Pricewatch instellen voor deze zoekactie’, waarna ik dagelijks een update krijg als er nieuwe advertenties zijn die aan mijn filter voldoen.