Vraag aangaande layout uitgebreide reviews

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

PeacekeeperNL

Koning Review 2023 en 2024

Topicstarter
Of het geheel een bug is zou ik niet willen zeggen. Wel was ik benieuwd of er over het volgende is nagedacht, en of de uitwerking ervan zo hoort?

Zoals wellicht bekend ben ik een vaste reviewer op Tweakers. Zojuist viel het mij op dat bij de uitgebreide reviews (degene die ik nu aan het klaarstomen ben voor publicatie om het geweldige tijdstip 1337 uur) geen afscheiding meer is tussen de samenvatting van max 150 woorden, en de uitgebreide review.

Voorheen stond dit dacht ik apart, ik weet niet precies wanneer dit is gewijzigd, maar nu leest mijn review... een beetje gek...

Even een heel klein snippet van de review waar ik nu mee bezig ben. De bovenste regel is de laatste regel van mijn samenvatting, de onderste regels zijn (op dit moment) de start van mijn review.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y8vbboRQNehfUAZb8EwfPOmvXkI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/u6GfVH3EsxY3yOkr1Jc2Pb6G.png?f=user_large

Mijn reviews al gezien?

• PeacekeeperNL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

PeacekeeperNL

Koning Review 2023 en 2024

Topicstarter
Iemand deze al gespot? Als ie in een ander forumdeel thuishoort, verplaats hem vooral :)

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:16

DaFeliX

Tnet Devver
Ja.

We zijn hier van op de hoogte. Het lijkt op een onbedoeld side-effect van iets anders te zijn, we zijn aan 't kijken hoe we dit zouden kunnen fiksen.

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet