Beste kwaliteit smart glasses?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yelop
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 19-09 17:27
Ik had de oho sunshine smart glasses gekocht welke best "oke" video kwaliteit was. en kon op 120 hz 1080p video opnemen. Echter was t vaak overexposed en geen anti tril functie. Dus eind materiaal was schokkend. en dat was niet weg te halen met software.
Tevens had hij een enorm kleine FOV. 60 geloof ik.
Ook gaf de bril geen led indicator als hij opnam wat mijn voorkeur is.

Nu is er de meta oakley die uitkomt. Die geloof ik wel anti tril is. Maar die heeft een led indicator, draadloze functies die ik niet hoef. en maar 32 gb opslag waardoor je dus helemaal amper iets kan opnemen. Het moet makkelijk 5-6 uur video op kunnen nemen.

Bestaan deze glasses al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:18
Ja, je kan ze hier kopen: https://www.oakley.com/en...8002?variant=888392682871

Ik mis in je post even wat je zelf al hebt gevonden. Daarnaast stel je twee verschillende vragen. Je vraagt of die Oakleys al bestaan maar ik gok, op basis van je topic titel, dat je eigenlijk wat anders probeert te vragen. Als je op basis van je eisenpakket een product zoekt dan helpt het om iets duidelijker te zijn over je afwegingen en dit te ondersteunen met een aantal producten op een shortlist. Nu kunnen we je op deze manier niet echt goed helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yelop
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 19-09 17:27
De oakleys voldoen dus niet aan mijn eis. Het is slechts een voorbeeld van iets wat in de buurt komt.

Met "deze" glasses bedoel ik dus glasses zoals de oakley qua anti tril, field of view. maar zonder led licht wanneer je opneemt zoals de oho sunshine en mogelijkheid om veel op te nemen door grote opslag.

Dat is dus wat ik zelf al gevonden hebt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:13
*knip* offtopic

[ Voor 84% gewijzigd door br00ky op 15-09-2025 16:14 ]

PSN: Sluuz