Beste tweakers,
ik ben al een tijdje aan het zoeken, en kom nu hier voor jullie tips en tricks.
Zo het gaat om her volgende. We hebben een app ontwikkeld, deze komt te draaien op een Surface Pro6.
Die weer aangesloten wordt op een KIOSK stand, nu probeer ik een haakse USB-A naar USB-C te vinden.
Om zo de kabels netjes weg te werken.
De kiosk stand:
:strip_exif()/f/image/X8vfPGDOJr3j1NEpk2Ne7Qyt.png?f=user_large)
/f/image/SzKzqUehrvHgpmW2ID8jkE7n.png?f=fotoalbum_large)
Nu ben ben ik op zoek naar iets waarbij we de kabels beetje netjes kunnen wegwerken.
De stand wordt vastgemaakt een de tafel met schroeven. En dan onder de tafel moeten dna de kabels heen gaan.
Ik ben op amazon aan het zoeken, maar niet echt gevonden wat ik zoek.
Misschiend at jullie nog wat tips hebben_
Uiteindelijk komen twee kabels hier door de KIOSK stand heen. de data-dock, en de oplader kabel!
USB dock is belangrijk omdat er een dymo aangesloten wordt, en een netwerk kabel nodig is om te verbinden met PowerApps!
ik ben al een tijdje aan het zoeken, en kom nu hier voor jullie tips en tricks.
Zo het gaat om her volgende. We hebben een app ontwikkeld, deze komt te draaien op een Surface Pro6.
Die weer aangesloten wordt op een KIOSK stand, nu probeer ik een haakse USB-A naar USB-C te vinden.
Om zo de kabels netjes weg te werken.
De kiosk stand:
:strip_exif()/f/image/X8vfPGDOJr3j1NEpk2Ne7Qyt.png?f=user_large)
/f/image/SzKzqUehrvHgpmW2ID8jkE7n.png?f=fotoalbum_large)
Nu ben ben ik op zoek naar iets waarbij we de kabels beetje netjes kunnen wegwerken.
De stand wordt vastgemaakt een de tafel met schroeven. En dan onder de tafel moeten dna de kabels heen gaan.
Ik ben op amazon aan het zoeken, maar niet echt gevonden wat ik zoek.
Misschiend at jullie nog wat tips hebben_
Uiteindelijk komen twee kabels hier door de KIOSK stand heen. de data-dock, en de oplader kabel!
USB dock is belangrijk omdat er een dymo aangesloten wordt, en een netwerk kabel nodig is om te verbinden met PowerApps!
[ Voor 4% gewijzigd door theduke1989 op 15-09-2025 11:58 ]