oplossing voor een Kiosk-stand, kabel netjes wegwerken!

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 09:29
Beste tweakers,

ik ben al een tijdje aan het zoeken, en kom nu hier voor jullie tips en tricks.

Zo het gaat om her volgende. We hebben een app ontwikkeld, deze komt te draaien op een Surface Pro6.
Die weer aangesloten wordt op een KIOSK stand, nu probeer ik een haakse USB-A naar USB-C te vinden.
Om zo de kabels netjes weg te werken.

De kiosk stand:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GTImgK_ToYgGr-05QzGyDnJlkRY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/X8vfPGDOJr3j1NEpk2Ne7Qyt.png?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/41MBv-d7O6aEms9LegF1WhGRFKo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SzKzqUehrvHgpmW2ID8jkE7n.png?f=fotoalbum_large

Nu ben ben ik op zoek naar iets waarbij we de kabels beetje netjes kunnen wegwerken.
De stand wordt vastgemaakt een de tafel met schroeven. En dan onder de tafel moeten dna de kabels heen gaan.

Ik ben op amazon aan het zoeken, maar niet echt gevonden wat ik zoek.
Misschiend at jullie nog wat tips hebben_

Uiteindelijk komen twee kabels hier door de KIOSK stand heen. de data-dock, en de oplader kabel!
USB dock is belangrijk omdat er een dymo aangesloten wordt, en een netwerk kabel nodig is om te verbinden met PowerApps!

[ Voor 4% gewijzigd door theduke1989 op 15-09-2025 11:58 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18:46
https://www.onlinekabelsh...el-usb2-0-tot-2a-zwa.html

Voila :)

[ Voor 34% gewijzigd door LordSinclair op 15-09-2025 12:05 ]

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
moet juist andersom, want de surfacepro6 heeft geen usb , maar een usb-a. Ik heb inderdaad genoeg van dat soort kunnen vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Als ik naar de Surface Pro 6 specs kijk moet ie andersom ;)

Afbeeldingslocatie: https://static01.galaxus.com/productimages/3/1/8/9/8/9/6/6/4/4/6/7/5/6/7/4/9/6/6/c433b293-b982-448e-b172-60e89a83baa6_cropped.jpg_480.avif
https://www.galaxus.nl/nl...usb-31-usb-kabel-36841484 is iig een begin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
dit ziet er veelbelovend uit, kan je ook met dit data/netwerk docks aansluiten ? werkt dat? want dan wil ik bijvoorbeeld een Anker of Ugreen usb-c dock erop aansluiten, probleem is dat ik nergens een wat langere kabel dan 20cm kan vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Geen ervaring mee, heb alleen ff gezocht naar "U vormig USB-A"

[edit]
Er zijn (natuurlijk) ook aanbieders van kant-en-klare oplossingen (ook eerste Google hit) , die -afhankelijk van de omgeving waarin ie gebruikt gaat worden- wellicht wat robuustere bescherming kunnen bieden.

[ Voor 58% gewijzigd door TheRookie op 15-09-2025 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
TheRookie schreef op maandag 15 september 2025 @ 12:14:
Geen ervaring mee, heb alleen ff gezocht naar "U vormig USB-A"

[edit]
Er zijn (natuurlijk) ook aanbieders van kant-en-klare oplossingen (ook eerste Google hit) , die -afhankelijk van de omgeving waarin ie gebruikt gaat worden- wellicht wat robuustere bescherming kunnen bieden.
hebben we al naar gekeken, surfacepro6 stond er niet bij, bij ons kwam bouncepad het beste uit. Is ook een Nederlands bedrijf, ons bedrijf is gevestigd in Luxembourg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Ik neem deze, op de foto ziet het er goed uit,
en dan in combinatie met deze: https://www.amazon.de/UGR...r=8-36&xpid=eLWGJBLFQSena
heeft een kabellengte van 30cm dat zou genoeg moeten zijn om onder de tafel te komen. Hoop alleen dat netwerk vanauit usb c naar naar usb-a werkt,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:06
Hebben ze hier niet de Surface Dock 2 voor, of mis ik iets??
Surface Dock 2 gebruiken - Microsoft Ondersteuning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
de kabel past helaas niet door het gat, we hadden een usb dock2 besteld, en dan met de verkoper overlegt en het dus niet past in de original.
Hebben we vorige week nog vrijdag over gesproken.
De surface dock2 kabel is 4mm dik, past niet door het gat. We hadden toen de Bouncepad original gekozen.
Daar past het al helaal niet, en dan had te verkoper aangeraden om de Core te bestellen, en dan beide zo er naast te plaatsen!

[ Voor 7% gewijzigd door theduke1989 op 15-09-2025 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
Oke... maar een USB C plug is ook 12mm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
jeroen3 schreef op maandag 15 september 2025 @ 12:39:
Oke... maar een USB C plug is ook 12mm?
We hebben nu voor de Bouncepad core gekozen, hier is de tablet eigenlijk open!, dus niet volledig in een case.
De oorspronkelijke Bouncepad original die wilden, past alleen de oplader doorheen, maar niks anders. Maar omdat wij een usb aansluiting nodig hebben en een netwerk kabel moeten we helaas met adapters werken.

@TheRookie heeft een solide haakse adapter (naar binnen) gevonden, dit zou dus op de Core moeten passen met daarbij de oplaadkabel van de docking station!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18:46
theduke1989 schreef op maandag 15 september 2025 @ 12:06:
[...]

moet juist andersom, want de surfacepro6 heeft geen usb , maar een usb-a. Ik heb inderdaad genoeg van dat soort kunnen vinden!
Dat was niet duidelijk in de OP.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
Volgende domme vraag:
Als Type C wel past, maar Surface Connect niet, dan kun je toch ook een Surface Connect -> Type C kabel kopen?
Die kan dan naar een dock toe. Dan hoef je niet twee kabels door te voeren.

[ Voor 12% gewijzigd door jeroen3 op 15-09-2025 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:01
theduke1989 schreef op maandag 15 september 2025 @ 12:36:
[...]

de kabel past helaas niet door het gat, we hadden een usb dock2 besteld, en dan met de verkoper overlegt en het dus niet past in de original.
Hebben we vorige week nog vrijdag over gesproken.
De surface dock2 kabel is 4mm dik, past niet door het gat. We hadden toen de Bouncepad original gekozen.
Daar past het al helaal niet, en dan had te verkoper aangeraden om de Core te bestellen, en dan beide zo er naast te plaatsen!
Core Range – Compatible with most USB-C powered tablets, both large and small. For the best fit, we recommend tablets with a maximum screen size of 13 inches, a centrally positioned USB-C charging port and a flat rear surface. This ensures proper cable management and allows the 3M adhesive pad to securely hold the tablet in place.
Snap niet dat ze de core aanraden als je duielijk op de site leest dat de core voor tablets met USB-c poort ontworpen is.

Overigens, Surface Pro6..... die komt uit 2018. Als dit een Prove of concept is, prima, maar dan hoeft 't niet zo netjes toch? Als dit een technische oplossing is, wil je dan niet wat meer courante hardware dan iets wat er al een heel leven op heeft zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
PROnline schreef op maandag 15 september 2025 @ 13:43:
[...]

[...]

Snap niet dat ze de core aanraden als je duielijk op de site leest dat de core voor tablets met USB-c poort ontworpen is.

Overigens, Surface Pro6..... die komt uit 2018. Als dit een Prove of concept is, prima, maar dan hoeft 't niet zo netjes toch? Als dit een technische oplossing is, wil je dan niet wat meer courante hardware dan iets wat er al een heel leven op heeft zitten?
Wij hadden als eerste de Bouncepad original in combinatie met de usb-dock2 genomen. Maar omdat de aansluiting de stekker te dik is en de original a full enclosure KIOSK stand is, past dat niet.

Vandaar de Core die ons is aangeraden, omdat de aansluiting dan vrij is, allee naar midden toe moeten we even kijken..
Pagina: 1