[adsl] inbellen opeens fout 678

Pagina: 1
Acties:

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:12
GoT,

Van de ene op de andere dag heb ik het probleem dat als ik verbinding probeer te maken met XS4ALL, het niet wil lukken.

Ik krijg de foutmelding 678. "The remote computer did not repsond.". Tijdens de inbelpoging blijft het msg window staan op "Connecting to 10.0.0.138 pc1" ...waarna dus die foutmelding volgt.

* Willem snapt het niet meer :'(

wie helpt ?

XS4ALL fast ADSL
Alcatel Speed Touch Home
3com Etherlink III @ 10 Mbit.
Win2000

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Verwijderd

modem uit en aanzetten?

Als je dat al gedaan hebt even het resultaat van :

ping 10.0.0.138

posten

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Heb ik ook wel eens last van.

Soms lukt het dan zelfs niet als ik de adsl modem uit en dan weer aan doe.
Dan zet ik meestal de comp uit, en start hem weer opnieuw op. En het adsl modem zet ik dan ook uit/aan, meestak lukt het dan wel weer.

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
heey dat heb ik ook kan de hele dag al niet meer internetten... toevallig wonende te zoetermeer ?

• Willem
Op dinsdag 18 september 2001 15:13 schreef sandur het volgende:
modem uit en aanzetten?

Als je dat al gedaan hebt even het resultaat van :

ping 10.0.0.138

posten
Dat is goed.
Ik kan alleen vanaf mijn werk het internet op, dus dat zal wel even omslagtig worden met .TXT bestandje kopieren of iets dergelijks, maar ik zal de uitkomst posten morgen.

• Willem
Op dinsdag 18 september 2001 20:46 schreef prenobe het volgende:
heey dat heb ik ook kan de hele dag al niet meer internetten... toevallig wonende te zoetermeer ?
Nope.. hartje Rotterdam :)

• T.I.M
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Gewoon modem even aan/uit doen. even rebooten.. En als dat niet helpt. Bel de helpdesk eb vraag of er storingen zijn. :)

• Willem
Op woensdag 19 september 2001 09:51 schreef T.I.M het volgende:
Gewoon modem even aan/uit doen. even rebooten.. En als dat niet helpt. Bel de helpdesk eb vraag of er storingen zijn. :)
Hmm.. kijk ik mag danwel geen oplossing hebben gevonden, maar je mag er vanuitgaan dat ik dat al eens heb geprobeerd want dat is echt het eerste wat je doet als je niet kunt inbellen...

• psychotic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-11-2025

psychotic

Nixs

Ik had na het kloten met mijn modem op 10.0.0.138 op een gegeven moment ook error 678 "no Answere Operation failed, check pc,s ip-adress set to 10.0.0.139 " :?

Uiteindelijk bleek dat mijn modem zijn ip-adres kwijt was, had ik waarschijnlijk zelf gedaan |:(

Ik kon mijn modem op geen enkele manier meer benaderen, klote want hoe stel je hem dan weer goed in ;(

De Alcatel cd gaf voor mij de oplossing, paragraaf 6.1.1. (ping of life).

Hopelijk werkt het voor jou ook

suc6

MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid

Pagina: 1