The Super Mario Bros. Movie 2

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielChopin
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19-09 18:24
Artikel: .geek: Gameverfilmingen zijn hot: van lucratieve verschrikkingen naar mainstr...

In de tabel staat de titel The Super Mario Bros. Movie 2 met een link naar een artikel uit Maart maar deze is zojuist aangekondigd als Wikipedia: The Super Mario Galaxy Movie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:07

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Nee, nu is alleen aangekondigd dat de film draait om Galaxy, maar de aankondiging dát de film kwam was er al eerder.

Deze handtekening kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielChopin
Ik heb het over de titel van de film. Niet over de aankondiging van de film.. De film heet namelijk geen "The Super Mario Bros. Movie 2" maar "The Super Mario Galaxy Movie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakez
  • Registratie: Maart 2015
  • Niet online
DanielChopin schreef op maandag 15 september 2025 @ 12:51:
Ik heb het over de titel van de film. Niet over de aankondiging van de film.. De film heet namelijk geen "The Super Mario Bros. Movie 2" maar "The Super Mario Galaxy Movie"
En waar @TijsZonderH het over heeft was dat 'The Super Mario Galaxy Movie' nog niet bekend was als daadwerkelijke titel op het moment van schrijven van het genoemde artikel van gisteren. Dus op dat moment was 'The Super Mario Bros. Movie 2' prima en acceptabel om te benoemen _/-\o_

Automatische meldingen voor Marktplaats en 2dehands? MarktAlert.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielChopin
Oke dat wist ik niet excuses daarvoor