Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:49

HollovVpo1nt

I like gadgets

Topicstarter
Beste Tweakers,

Wellicht zullen velen van jullie deze situatie herkennen: een los prive en zakelijk toestel, in mijn geval ook nog eens android en iOS. Ik heb daarmee twee toestellen die ik dagelijks gebruik, en ik heb een smartwatch om mijn pols.

Ik zou graag willen dat de notificaties van beide toestellen weergegeven worden op mijn watch, zonder toestel over te schakelen.

- Ik heb gezocht of er toestellen zijn die dit out of the box kunnen. Dit bleek op oude Pebbles na niet het geval te zijn.

- Ik heb gevonden dat er apps zijn zoals Pushbullit, je notificaties van een toestel doorpushen naar een ander toestel. Daarmee kun je één toestel gesynct houden en toch andere notificaties zien. Ik vind dit niet ideaal.

Ik vroeg mij af jullie misschien andere oplossingen hebben. Dank voor het meedenken!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:06
Je kunt op een Androoid telefoon een werkprofiel aanmaken en dan daar ook de notificaties ontvangen, en die worden dan wel op je horloge weergegeven van zowel het normale profiel als het werkprofiel. Dat werkprofiel kyun je op Android ook uitzetten buiten kantoortijd bijvoorbeeld.